Ulvetimer er der alt for mange af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Jules

Åhhh suk...
For 3 dag i træk igår har Viktor bare været sur og utilfreds Det er bare så hårdt... Når man glæder sig til at hente ham fra dagpleje og så snart man er kommet hjem så vender munden bare ned af
Han pylre og gider ingenting hverken spise eller lege....
Han er ved at få flere tænder og han får feber ved aftenstid. så ja kan godt se det er hårdt og træls at være ham når han nu også er meget træt oven i

Har ikke kunne få andet i ham end yougurt og grød. Han spiser så heldigvis i dagplejen...

Åh hvor jeg dog savner min glade dreng.....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Vingummien

Han forsvinder jo næsten i skum hehe

Emil vil hellere ikke spise herhjemme så træls, spiser lige de første skefulde og så spytter han resten ud eller nægter at åbne munden.
Jeg trøster også mig selv med at han heldigvis spiser mad over i vuggestuen.
Hvad får Viktor og spise i hans dp?

Har tænkt på om Emils appetit måske er mindre da de får varm mad til middag.

Anmeld

3. september 2009

Jules

suanne85 skriver:

Han forsvinder jo næsten i skum hehe

Emil vil hellere ikke spise herhjemme så træls, spiser lige de første skefulde og så spytter han resten ud eller nægter at åbne munden.
Jeg trøster også mig selv med at han heldigvis spiser mad over i vuggestuen.
Hvad får Viktor og spise i hans dp?

Har tænkt på om Emils appetit måske er mindre da de får varm mad til middag.

Han får boller/franskbrød om formiddagen. Rugbrød eller varmmad til middag. Og frugt om eftermiddagen.

Hun fik ham til at spise rugbrød igår... Og det har han ikke ville spise længe Hun tror det er fordi det gør ondt i gummerne at tygge.... men tanden er godt på vej...så håber snart det er ved det gamle igen!

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Han får boller/franskbrød om formiddagen. Rugbrød eller varmmad til middag. Og frugt om eftermiddagen.

Hun fik ham til at spise rugbrød igår... Og det har han ikke ville spise længe Hun tror det er fordi det gør ondt i gummerne at tygge.... men tanden er godt på vej...så håber snart det er ved det gamle igen!

Oki, er så frustrende når man ikke kan få dem til at spise.
Men Emil grovæder maden de får i vuggestuen så han får da noget.
Vi kan f.eks ikke få mælk i ham herhjemme men det kan de derover så det er dejligt at vide at han får det

Anmeld

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

lille lækre Viktor!! han vender snart stærkt tilbage med fine bisser :0) hold ud søde, jeg ved det er træls!

Anmeld

3. september 2009

Bondepigen

Håber for jer alle tre at det snart vender til det bedre!!!

Anmeld

3. september 2009

JustAnotherName

Øv, det er bare trist og hårdt i sådanne perioder.
Husk at skiftes lidt med farmand, så I ikke kører helt døde i det....
Og husk på, søde Julie, at det bare er en periode, som inden længe er ovre igen. Men derfor skal det ikke minimeres at det er kedeligt og hårdt at have en mut dreng/pige, når man vil gøre ALT for at de skal være glade og have det godt.

KNUS herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.