Tja, både og. Jeg er ok ferm med en saks og kan godt klippe, så det ikke ser hjemmeklippet ud, men kun "studsninger", ikke avancerede frisurer.
Den ældste var til frisør et par gange, da hun var helt lille og så først igen for et par måneder siden, hvor "langt hår" blev til "langt hår med etager og schwung". Eller det var ihvertfald tanken, men desværre var frisøren sindssygt bagud og sindssygt stresset den dag, så efter måske sammenlagt 12 minutters klipning afbrudt af modtagelse af og kaffehentning til 2 nye ventende kunder og 3 telefonopkald, blev kappen flået af min datter med et "SÅDAN!" og så var den klipning åbenbart overstået :huh:
Jeg synes overhovedet ikke, at hun havde fået nok af eller at det var blevet som vi havde ønsket, så jeg gik irriteret derfra med følelsen af, at det kunne jeg jo sagtens selv have gjort. Min datter syntes dog, at det var fedt, men det var vist mere oplevelsen end selve klipningen. Så næste gang sørger vi for at booke en morgentid, så frisøren ikke kan nå at være kommet bagud..
Anmeld