Ja, nok bare realistisk :)
Og fordi man ikke overkommer det store, når man er på barsel, er det jo ikke det samme som, at man ikke overkommer arbejde - det er hårder med spædbørn end med fuldtidsarbejde :laugh:
Det er fint, at have tanker og ideér, men bliv ikke skuffet, hvis du ikke lever op til dem. Nogen kan klarer at rende rundt til det meste - andre vil bare være hjemme og svømme ind i små babyøjne.
Jeg går til Yoga 1 gang om ugen og starter også til graviditets svømning om en uge - og det er al rigeligt til mig. Har også ting jeg skal nå herhjemme, men har jo også hus, mand og børn + slemt ondt i bækkenet, så det sætter sine begrænsninger for, hvad jeg kan nå/overkomme.
Og når baby kommer, ved jeg bare at jeg de første måneder er træt, træt, træt. Og efter det, bruger jeg så tid på det herhjemme. Men nu er det jo også nr.5 - så der er lidt at give sig til, udover baby :laugh:
Jeg gik til spinning med den mellemste - og det var fint så længe han var spæd - så blev han passet af min mor, den time og til sidst måtte jeg droppe det - for at have en lille tumling med, er meget forstyrrende, når han er sulten/træt/ikke gider osv. osv.
Så hvis du planlægger det, så husk ikke at blive skuffet, hvis du ikke får det fulde udbytte - for det kan være svært at sy med baby på armen.
Anmeld