Alt hvad du kan undvære.... LÆS HER!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2009

mariamiss6-vb

Hej alle tøser.... Jeg kender et par som, mod al forventning, pludselig har fået en lille pige... Pigen skal de adoptere fra Bolivia, hun hedder Marcela og er 2 år og 4 måneder gammel... De står og skal højst sandsynligt hente hende selv, om 3 uger, og har intet klar, kun en tripp trapp stol.... Hvis i kan undvære noget som helst, til sådan en str. Må i endelig skrive til mig, så sender jeg beskeden videre.... alle tilbud er velkomne, både gratis ting, stort som småt, og også gerne ting i har til billig penge. Parret er så vidt jeg ved, ikke i pengenød, men i tidsnød, og på det nærmeste taget med bukserne nede...... Jeg har adressen til parret, men i bedes forløbig starte med at skrive til mig enten på pb eller på mail mariarytter6@hotmail.com På forhånd mange tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Webredaktøren-vb

Hvor bor de henne af i landet. Jeg har både tremmeseng med næsten ny madras, rejseseng, klapvogn og sikkert lidt mere, hvis jeg tænker efter. Jeg skulle netop til at sælge det billigt, men det er jo i hovedstadsområdet, og så store ting er jo lidt besværlige at sende...

Anmeld

12. august 2009

mariamiss6-vb

ja de mangler vidst en tremmeseng, men de har delene til.... jeg har selv tilbudt dem lidt forskelligt også... men har ikke fået svar endnu... det kan være der lige går et par dage inden du hører fa mig igen, for har lige hørt et rygte om noget orm-virus halløj på fb, så skal lige se hvad der sker med udviklingen i den historie, inden jeg risikerer at logge mig der ind igen.... jeg prøver på anden vis at give hende besked om dit tilbud, og så hører jeg lige om de allerede har skaffet sig nogle af de ting.og om hun evt. selv vil have kontakt med dig. i hvert fald tak for tilbuddet ind til videre....

Anmeld

12. august 2009

mariamiss6-vb

de bor forresten i frederikssund, lige ved broen...

Anmeld

12. august 2009

Webredaktøren-vb

Nå, jamen så er det jo overskuelig afstand :) Du kan bare lede hende kontake mig på tr@oxygen.dk hvis de skal have uddybende detaljer om de forskellige ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.