Teoriprøve = møgdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Jeamie-vb

I en alder af 36 er jeg begyndt at tage kørekort. Ikke haft brug for det tidligere, og en indbildt angst gjorde kun tingene værre (læs : Præstationsangst??! ;) ) Er temmelig godt med i det teoretiske nu her sidst i forløbet. Med normalt 2 fejl i "prøve"prøverne. Teoriprøve i dag og jeg dumper med 6 fejl !! Stod bare op i morges og tænkte "det går sq bare ikke i dag". Med en klump i maven og stort suk, da forløbet har været trukket godt ud af kørelærens ferie, vil man jo bare SÅ gerne være færdig, så jeg går små skuffet ned til manden og håber på støtte. Men næ nej, svaret var stor tavshed, muthed og "jeg havde da forventet at du var èn af de eneste der kom ud med 0 fejl, ej det er ikke rigtigt" og til mit lille pip om at det jo ikke er verdens undergang for jeg kan da tage en mere, " ja ja men nu skal du jo heller ikke dumpe 100 gange, vel "..... VRÆÆÆÆÆÆLLLL.... En øvdag blev til noget der minder om en total selvudslettelse af mindreværdskomplekser ( :laugh: ). Han er normalt verdens sødeste og blødeste mand, men lige dèr kunne jeg fandme ha solgt ham til højest bydende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Sofies mor-vb

øv osse...det var sgu da for nederen...kan godt forstå du er down....manden får den jo serveret en dag når den kan gøre mest mulig skade :devil: Du må trøste dig med noget lækkert og ringe til en veninde og brække dig lidt :snak: Håber du får en hyggelig aften og nej jordens undergang er det langt fra :cheer:

Anmeld

8. august 2009

Jeamie-vb

Tak :cheer: . Fik en lækker grillaften fyldt med unger og glade mennesker, og i dag kommer veninden. Hun trøstede mig med at fortælle at hun dumpede både til teori og køreprøven... :P Manden har jeg stadig lyst til at sparke i vores fiskebassin...... sammen med min kørelærer der LOVEDE at skrive i går med ny tid :laugh: . Kan han da ikke forstå at mit liv afhænger af det da ???? ;)

Anmeld

8. august 2009

Spunk-vb

Bare tag det helt roligt - det skal nok gå. Alle har jo en dårlig dag ind imellem, men synes da nok at din mand kunne have været lidt støttende. Jeg dumpede til min første køreprøve, og det synes jeg næsten er værre, for det er jo rent faktisk det man skal ud og gøre i virkeligheden. Held og lykke med næste gang!

Anmeld

8. august 2009

Jeamie-vb

Hmm ja, dèn skuffelse var næsten værre - at han godt kunne ha støttet :S . Så jeg finder på noget andet der rammer ham senere, Sofies mor :laugh: .Tusind tak piger. Tro mig, i hører hvis jeg dumper igen og/eller til køreprøven ! :blink: Panik Veninden ( der dumpede dobbelt) kommer nu, og brugte en masse penge på dullegrej her i eftermiddag, hææææ......

Anmeld

9. august 2009

lærerinden-vb

Det var da en træls oplevelse, og især fordi at du stortset havde forventet det tilmed. Jeg kan huske da jeg tog kørekort, hvordan jeg virkelig ikke kunne forstå, at andre bilister formåede at skifte gear, styre kobling og speeder og samtidig orientere sig i trafikken-. Man er så følsom og fortvivlet når man kommer bag et rat for første gang. Jeg kan stadigvæk grine indvendigt, når jeg tænker på de timer jeg tilbragte på teoribanen, i fuld panik hvor jeg råbte og skreg af kørelæreren og samtidig desperat forsøgte at få hjerne og fødder til at samarbejde med hænder og gearstang!! Bre vent, du vil også kunne se tilbage på alt det besværlige og trælse med et smil engang- Held og lykke :woohoo:

Anmeld

10. august 2009

Jeamie-vb

:lol: Skøn beskrivelse "Læreinde". Min indre film kørte med det samme :) . Det ER møg frustrerende og havde det som du, at hvordan fanden kan man kombinere ALT DET ??? Tror simpelthen at forløbet er blevet trukket så langt ud at min koncentration og hjerne ikke kan mere. Startede jo den 11 maj, men pga kørelærens ferie og ventetid er vi stadig i gang. For mig er det MEGET længe at være "på". Øve hver dag, hvad kommer nu, hvad skal vi kunne, hvad glemmer jeg, tider, kører etc. Hver dag er en forberedelse på "dagene" som jo i sig selv ikke er så skægge at se frem til :). Har fået ny tid på fredag kl 10.45... i en helt anden by, men skal bare videre i det her :P

Anmeld

10. august 2009

Johannamor-vb

Jeg har ALDRIG haft så svært ved at klare en eksamen, som jeg havde ved at gå til teoriprøve - på trods af at jeg kom hele vejen gennem universitetet, før jeg syntes, at jeg havde gået i skole længe nok. Alle de der skilte og regler... det var bare ikke interessant. Jeg fik mit kørekort som 20-årig, mest fordi jeg havde lært at køre i USA og lige skulle have papir på det. Men jeg brugte aldrig kørekortet - var ikke glad for at køre bil, havde ikke brug for det i min hverdag... og endte med at køre én gang årligt i ca. 10 år. Det blev jeg selvfølgelig ikke en rutineret bilist af, så jeg blev aldrig god til at køre, og til sidst besluttede jeg mig for, at jeg ikke ville køre mere. Eller rettee: Når jeg fik brug for at køre, ville jeg tage køretimer igen. Det skete så for to år siden: Jeg startede stort set forfra med køretimer, efter den første håndfuld sagde kørelæreren, at jeg skulle øve mig selv ved siden af timerne, og derfra gik det rigtig hurtigt fremad: I dag elsker jeg at køre og har det fint både med Øresundsbroen i blæsevejr, København City i myldretiden - og alt muligt andet. Så selvfølgelig lykkes det også dig at tage det kørekort! Du skal bare lige igennem det kedelige...

Anmeld

18. august 2009

Jeamie-vb

:silly: Bestod heldigvis i fredags :silly: .... phuuuu...

Anmeld

18. august 2009

Bellis-vb

:klap: :flag: :trut: Tillykke med den veloverstået teoriprøve :laugh: Så er der bare lige køreprøven og så er du på farten. Godt det gik godt, i fredags :klap:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.