Vidste du at.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2009

mariamiss6-vb

Iøfgle en uerndsøeglse på cmabrigde uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan lngie vloaypk men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

lærerinden-vb

Ha ha ha, den var sjov. Jeg er nu en del i træning, da jeg ofte får nogle håndskrevne stile fra mine elever, som også kan kræve at man bruger den nævnte egenskab.

Anmeld

4. august 2009

Sofies mor-vb

ja set er for vildt. Har godt læst lignende tekst før. :S

Anmeld

4. august 2009

Rita-vb

Men man sakl hksue at det er srott set ugilumt at lsæe hivs de rdneretsee bevatsgor såtr i bnælgas rgløfekkæe :)

Anmeld

4. august 2009

mariamiss6-vb

Rita skrev:
Men man sakl hksue at det er srott set ugilumt at lsæe hivs de rdneretsee bevatsgor såtr i bnælgas rgløfekkæe :)
Haha ja den var faktisk lidt mere tricky, i hvert fald da jeg kom ca. midtvejs....

Anmeld

4. august 2009

mariamiss6-vb

lærerinden skrev:
Ha ha ha, den var sjov. Jeg er nu en del i træning, da jeg ofte får nogle håndskrevne stile fra mine elever, som også kan kræve at man bruger den nævnte egenskab.
Hehe ja det kender jeg også godt.... har tit læst ting fra folk der er MEGET ordblinde, så jeg har også øvet mig ud i kunsten at læse volapyk hehe... men det er da sjovt som det passer.......

Anmeld

4. august 2009

lærerinden-vb

Ja, men hovedpinen ville nok melde sig temlig hu rtigt, hvis jeg skulle læse alt for mange stile med den slags indhold. Men man sakl hksue at det er srott set ugilumt at lsæe hivs de rdneretsee bevatsgor såtr i bnælgas rgløfekkæe I øvrigt, ret sjovt fundet på! Tog det lang tid at forfatte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.