Spændende weekend forude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

Webredaktøren-vb

Jeg er alene på pinden med ungerne i denne weekend - håber at vejret bliver forrygende, så vi kan komme lidt ud i bylivet. Ved ikke lige om weekenden byder på noget særligt interessant, men det er jo København, så vi skal nok finde på noget sjovt ;) Har I andre spændende weekend-planer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Rita-vb

Min lillesøster skal giftes i morgen :woohoo: så vi skal til bryllup :) Lige nu har vi travlt med at skrive sangen færdig og få pakket gaven ind :P Og så mangler vi også lige at finde ud af noget med tøj...

Anmeld

31. juli 2009

Bellis-vb

Ikke det store, nej :) Imorgen skal vi hente den store dreng, hos hans farmor og farfar - der har han været siden mandag. Så vi kommer nok først hjem, lørdag aften. Søndag skal vi, hvis vejret er til det, ud og lave lidt småting i haven. Ellers er der en masse projekter indenfor, som alle gerne skulle være færdig til september. Skal have gjort klar, til den lille ny - og det indbefatter flytning af værelser og den slags. Men nej, ikke nogen ophisende ting, på programmet - men en stille og rolig weekend, hvilket heller ikke er at foragte :lol:

Anmeld

31. juli 2009

Sofies mor-vb

Næææ ikke noget specielt :) Men måske kan man komme lidt i haven og ryde et hjørne til hundegårde :woohoo: Måske kunne man se og få gravet den gamle postkasse op så den nye kan komme i jorden :woohoo: Evt slå græsset :woohoo: Man kunne osse tage ned til sine forældre og drikke noget kaf ;) MEN barnedåben nærmer sig (30 august,telt i haven) Vi får se B)

Anmeld

1. august 2009

Fru_Hansen-vb

Igår var vi ude og spille flisbee golf, så er ret øm i kroppen idag, så den står på slappe af, handle lidt ind og købe bogbind og grej til skolen starter igen. Imorgen skal vi ud og køre gocart os 4 , ungerne glæder sig helt vildt. Inden da skal jeg en tur i Ide møbler og shoppe lidt tæpper, puder ogh nips, måske et skrivebord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.