Hva hulan er DEN til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Ida-s-vb

I virkeligheden undrer jeg mig ofte over udformningen af et eller andet. Og det tyder jo på at det ikke bare er mig der har det på den måde, så skulle vi ikke prøve at løse lidt flere af "hverdagens mysterier"? Jeg har en mere til jer: Hvorfor er der monteret plastikringe for enden af skulderstropperne (altså den løse ende man hiver i for at stramme dem) på knægtens LEGO-skoletaske? De er ikke specielt dekorative og ser bare ud som om de burde have en eller anden funktion?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

mariamiss6-vb

uden at kende tasken overhovedet, gætter jeg på at de måske er til "et særligt kendetegn" eller til at sætte sjove nøgleringe i????

Anmeld

30. juli 2009

Det er stadig mig-vb

Kan man få et billede?? :laugh: Tænk, det synes jeg aldrig jeg er stødt ind i...hmmm. Ellers ved jeg slet og ret ikke hvad du mener :)

Anmeld

30. juli 2009

mørk-vb

Hmm, måske er den til at hænge fx. drikkedunke i? En del drikkedunke er ihvertfald forsynet med en karabinhage på låget, så det må jo være for at den kan hænge et eller andet sted, måske dér? Eller til alt det andet lir (nøgleringe/småbamser/punge og andet dims) som ihvertfald de fleste pigers tasker bugner af..!?

Anmeld

31. juli 2009

Ida-s-vb

I har sikkert ret. Jeg har bare altid gjort et stort nummer ud af at binde knude på de løse stropper, når de var for lange. Jeg synes det er risikabelt at have noget dinglende når de cykler mm. Sådan noget nøgleringe-pingel synes jeg kan hænge oppe på tasken eller i lynlåsene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.