Stropløs Bh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Tina2

Ja, måske lidt et underligt spørgsmål her, men jeg har købt en superflot stropløs kjole på TS, som jeg skal ha på til bryllup.

Har aldrig ejet en stropløs kjole eller noget, så vil lige høre jer ang. BH. Er de noget værd de stropløse? Nu render jeg ikke rundt med den største barm (lille 75C) så vil egentlig gerne ha en på for ikke at syne så flad, men dur de?

Man skal vel også ha noget på der dækker skuldrene lidt ikk? I hvert fald i kirken......

Knus Tina (som aldrig plejer at rende stropløs rundt, hi hi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

dorthemus

Jeg bruger tit stropløs og har samme barmstørrelse som dig. De har en gummikant som holder dem på plads...det skal man dog lige vænne sig lidt til, især når det er varmt eller man sveder...kan godt føles lidt varmt
Men det er det værd så pøj pøj med din nye kjole

Anmeld

2. september 2009

Tina2

dorthemus skriver:

Jeg bruger tit stropløs og har samme barmstørrelse som dig. De har en gummikant som holder dem på plads...det skal man dog lige vænne sig lidt til, især når det er varmt eller man sveder...kan godt føles lidt varmt
Men det er det værd så pøj pøj med din nye kjole

Det lyder godt, kan du anbefale et godt mærke, helst ikke alt for pebret, for kommer jo ikke til at bruge den ret meget

Anmeld

2. september 2009

Pige2009

Har aldrig ejet en stropløs kjole eller noget, så vil lige høre jer ang. BH. Er de noget værd de stropløse?

Jeg har en ret stor skålstrørrelse - 75F - men kan sagtens bruge stropløse BH'er alligevel, så det kan jeg sagtens anbefale

Man får stropper med, så du kan sagtens bruge den som almindelig BH også.

Anmeld

2. september 2009

Tina2

Ja, så burde de jo også kunne holde mine små på plads:-)

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

Tina2 skriver:

Det lyder godt, kan du anbefale et godt mærke, helst ikke alt for pebret, for kommer jo ikke til at bruge den ret meget

Jeg køber selv fra H&M..der kan alle vist være med

Anmeld

2. september 2009

Tina2

dorthemus skriver:

Jeg køber selv fra H&M..der kan alle vist være med

Det lyder godt, der køber jeg nemlig alle mine BH'er  
Det er bare de allerbedste  Så vil jeg smutte derind og kigge, tak for svar

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

Tina2 skriver:

Det lyder godt, der køber jeg nemlig alle mine BH'er  
Det er bare de allerbedste  Så vil jeg smutte derind og kigge, tak for svar

Velbekomme

Anmeld

2. september 2009

AnjaTherese

Tina2 skriver:

Ja, måske lidt et underligt spørgsmål her, men jeg har købt en superflot stropløs kjole på TS, som jeg skal ha på til bryllup.

Har aldrig ejet en stropløs kjole eller noget, så vil lige høre jer ang. BH. Er de noget værd de stropløse? Nu render jeg ikke rundt med den største barm (lille 75C) så vil egentlig gerne ha en på for ikke at syne så flad, men dur de?

Man skal vel også ha noget på der dækker skuldrene lidt ikk? I hvert fald i kirken......

Knus Tina (som aldrig plejer at rende stropløs rundt, hi hi)

man kan jo også få gennemsigtige stropper

Anmeld

3. september 2009

Tina2

AnjaTherese skriver:

man kan jo også få gennemsigtige stropper

Ej, de er bare slet ikke mig:-) Synes det ser rigtig ufedt ud, at ha dem på og især til et bryllup:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.