symaskine og meget mere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

mariamiss6-vb

Min mor og mig syer rusbukser til vikingerne. Altså til privat brug når de er ude og optræde. Det er noget med en masse folder, og vi ender med at sy i 10 lag stof eller mere nogen gange. det kræver selvfølgelig en god maskine, og sådan en havde vi da. Ja altså ind til den døde af alderdom og overarbejdsstress.... Så nu har jeg fået mig en ny maskien, en heeeelt vildt sej en, spritny og super fed at sy på. MAND! hvor er jeg bare en glad lille kone nu.... men hvad skla man sy... bukserne er færdige, til mænderne. og jeg har syet en kofte til Bastian. Jeg har også syet ham et par bukser, men dem skal min moar vidst lige igge på, og så ender det nok med et nyt par til ham, for dem jeg har lavet er da gået helt i kage tror jeg.... Nåh men maskinen er købt kontant på min mors regning, og jeg skal så betale hende lidt hist og her, når vi har lidt penge at give af.... Ind til videre har hun fået de 1500 jeg har tjent på bukserne, og så har hun fået 1000 kroner, jeg fik tilbage i varmepenge. så altså jeg har allerede betalt hende 2500...ud af 4695,- det er ret godt synes jeg selv.... Men kennth mente jo så at jeg ikke kunne brokke mig når han så væltede ud og købte en bærbar en dag, og det gjorde han fandme så i lørdags.... til ca. samme pris som min maskine, men han har så valgt at købe de selv, og på afbetaling, i FONA, ikke fedt, for så bliver der jo en fast månedlig ydelse, OG den skal være betalt på et år... det er sgu sur røv synes jeg, og jeg kan så ikke engang tillade mig at brokke mig jo.... ÆV ÆV ÆV... Han måtte meget gerne få sig en puter, men helst ikke på afbetaling vel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Caidas-vb

Det lyder ellers som et spændende projekt med de vikingebukser. Jeg selv er en nød til at sy. :S Jeg tror dårligt den symaskine jeg fik af min mand i 1996 har tjent sig selv ind endnu. Vi er selv ved at være færdige med at betale en campingvogn af. Vi lånte pengene af min mor sidste år.

Anmeld

19. juli 2009

Det er stadig mig-vb

Og jeg har en sprit ny symaskine stående i kælderen, jeg har ALDRIG åbnet kassen, og har derfor heller aldrig prøvet den....og garantien er forlængst udløbet. Den gang jeg købte den havde jeg STORE planer, men de blev aldrig til noget..... :angry:

Anmeld

19. juli 2009

mariamiss6-vb

Jamen Helene den kan du da bare send denne her vej, min egen siger sjove lyde så den skal lige en tur tilbage til sælgeren, har mistanke om at jeg har raget en mandagsmodel til mig.... men ellers hvis du alligevel finder på du ikke gider have den til at stå og grine af dig i kælderen, så sender du den bare.... min søster vil nok gerne have en maskine også....

Anmeld

20. juli 2009

Det er stadig mig-vb

Ja bare i selv betaler transporten - den vejer som et ondt år!! :laugh: Når jeg skal i kælderen på et tidspunkt kan jeg lige tage den med op og veje den...

Anmeld

20. juli 2009

mariamiss6-vb

Ha' hvis du virkelig mener det, så betaler vi sku gerne transporten, det er da det mindste vi kan gøre. men sig du bare til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.