nåh jeg har jo rendt op og ned af pierre miehe-renard her den sidste måneds tid. og her den anden ag kommer han ned til vores hytte for at sige tak for en meget hyggelig aften og en vellykket forestilling. (ikke til mig personligt, men sådan til alle)
Min sviger far spørger ham så hvad han skal lave efter vikingespil, og pierre fortæller en masse om nogen genopsætninger, og rettigheder ham og en kollega har fået gang i...
jeg hører så i min ørebolle snegl at han nævner noget om 'store klaus, og lille klaus'.
Jeg fortæller så at jeg så et stykke på den historie da jeg gik i de helt små klasser. Og pierre den lille mand, flipper helt ud og råber at det da var ham der var lille klaus i det stykke...
Jeg siger ej er du sikker på det, for det var altså da jeg gik i 1.-2. klasse eller deromkring, på min skole i frederiksværk...
Men jo det VAR ham det var han sikker på, og nu skulle han og hans kollega så til det igen... når det var tid til at få solgt stykket ville det være 20 år siden de sidst havde spillet det, så det var jo en slags jubilæum nærmest....
Og han har nu lovet mig højt og helligt at han nok skal slå det op på facebook, hvor de får solgt stykket til, så jeg kan snige mig ind, og se om det er lige så sjovt nu, som det var dengang....
ak ja, nostalgi nostalgi.... det kan vi li' :silly:
Anmeld