Mon der snart er mere som kan gå galt herhjemme?
Først stoppede bilen - ikke med at køre men med at bremse :blink: . Så knækkede jeg en tand og måtte til tandlæge for første gang i flere år (dyrt). Så røg skærmen på min mobil - formentlig har den fået et tryk 16 af bagagebæreren. I går spillede sønnen og faren så stangtennis. Under den vilde kamp rammer manden bolden lidt for hårdt. Den svinger lige op på sønnens briller som knækker. Ungen skriger, fordi han bliver forskrækket og fordi han ikke kan se en bjælle uden briller. Og vel også fordi det gjorde ondt. Faren går i afmagt med tårer ned af kinderne og jeg trøster sønnen. Brillerne er totalskadede. Gudskelov havde vi et par reservebriller. Hos optiker i dag og bestille nye briller. Heldigvis er styrken så stor, at det er et hjælpemiddel. Det betyder, at vi får pengene bevilget efter serviceloven. Godt for det, for det er da gået op for mig, at jeg er i besiddelse af verdens dårligste forsikringsselskab. Jeg poster en masse penge i dem, men kan aldrig få hjælp. Har i dag kontaktet et nyt og stopper så hurtigt jeg kan i lorteTRYG!!!
Godt jeg har fire ugers ferie fra i morgen!!!!
Anmeld