Lalandia var superfedt, men er man en familie med to drenge, som hellere dykker på lavt vand end rutcher og to voksne, som er modsat, så er det laaang tid af være der.
Far og jeg badede hellere end at sidde i de der pinde, på poolkanten. Næste gang har vi musik og bog med ind, så kan drengene passe sig selv.
Men Tornadoen, som var den første vi prøvede, var kanonfed! Hulahop, hvor maven fik sig en tur i centrifugen. Superkanonfed tur!
Der var nyt, rent - ryddeligt, rare personaler og godt opsyn. Huset var lige tilpas til 4 personer, også helt nyt. Virkelig lækkert overalt på området.
Maden var skøn og ingen stank af friture (hvis du forstår sådan en lille en, Tina?!) men vi er glade for, at have været der i denne uge, for højsæsonen sluttede i sidste uge og så kunne man vente op til 1 time på at få udleveret sin frokost feks. Nu tog det max. 10 min ;)
Vi bowlede, minigolfede og postede masser af mønter i deres Las Vegas land. Det var rigtig hyggeligt alle dage. Men vi var megatrætte om aftenen. Af spændingen over vand og baner og så bare varmen generelt.
Onsdag i Givskud på deres fødselsdag, fredag i Legoland på Tims fødselsdag, så vi har da oplevet lidt. Men hvor fedt er dét, at lokke sin 6årige til at opgive indkøb i Legoland, fordi Bilka har 40% i denne uge *lol* Så Mads og jeg har allerede været i Bilka og shoppe Indiana Jones ;)
Og ja, webbie - se her
http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/Kopi__af_DSC01547.JPG
Anmeld