Jeg har samme rækkefølge som I andre; TV, mobil og internet.
Dog er jeg også svært glad for min mobil, selvom jeg sjældent taler i den. Alligevel bruger jeg den hele tiden og slukker den aldrig. Jeg sms'er selvfølgelig på den til husbehov, men derudover er den uundværlig som ur (ejer ikke et alm. ur), vækkeur, lommeregner og kamera. Desuden er det mit nummer, der er kontaktnummer på B&B forespørgsler, så jeg skal helst være nogenlunde tilgængelig.
Så da skidtet pludselig gik ud i sidste uge, hvor jeg var alene afsted med pigerne i Berlin, blev jeg en anelse panisk, da det gik op for mig, at jeg ikke kunne få gang i den igen, da jeg selvfølgelig ikke havde taget pinkoden med mig og jeg ikke kunne huske den, eftersom det vel var 2-3 mdr. siden den sidst havde været slukket!
Det var mest tanken om, at farmand derhjemme ville blive urolig og forestille sig, at der var sket alt muligt slemt med os, når han pludselig ikke hørte fra os i 5 dage, der var træls. Løsningen blev, at vi fandt en internetcafé og fik skrevet en mail til min søster, om at hun skulle ringe til ham og sige at alt var vel, men at vi bare var hægtet af omverdenen. Og så var det såmænd helt fint og afslappende at være utilgengængelige, men møgærgerligt ikke at kunne tage et eneste billede de sidste 5 dage af ferien :(
Anmeld