Nu kan man jo ikke skærer alle Bedstemødre over én kam, de er vel lige så forskellige som der er forældrepar!!
Men skulle man være så uheldig, at havde en af dem du beskriver, så er det vel kun fordi man som Mor/Far lader det ske og er for dårlig til selv at udstikke reglsættet for hvordan man vil have tingene skal fungere.....
ALT sådan noget ville sjovt nok ALDRIG ske for mig, og jeg ville ALDRIG komme til at stå med den slags problematik!!
Grunden er simpel, jeg finder mig ikke i noget, jeg er god til at melde ud hvad jeg vil, hvad vej situationen skal dreje og hvad jeg forventer af andre....
Tror de der lumre situationer opstår, fordi folk generelt er for dårlige til at melde ud, melde fra og give ren besked overfor den part der irriterer dem....
Man skal altid være tro overfor sig selv og sin familie, så har man det bedst. Og er der 'nogen' ikke kan finde ud af at respekterer dét, jamen så må de smutte hjem og gå i tænkeboks og finde ud af om de vil være MED eller om de skal dømmes ude.....
Kort og kontant.
Fint folk har kriser, de skal bare ikke komme her og smide rundt med dem...
Anmeld