Onsdagsunderholdning Botanisk Have Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

mørk-vb

Er der nogen af jer, der ved om der stadig er onsdagsunderholdning i Botanisk Have i Århus i juli måned? Vi havde sådan set planlagt at skulle afsted imorgen. Jeg googlede det forleden og fandt et sted med en oversigt over, hvem der skulle komme hvornår og det hele lød rigtig fint og madpakken var så godt som pakket. Nu ville jeg lige ind og tjekke starttidspunktet og så ser jeg at det såmænd er programmet for 2003 jeg kigger på :S Jeg har googlet, søgt hid og did og der dukker bare årgamle programmer op! Findes det virkelig ikke længere? Jeg var afsted et par år i midten af 90'erne med min søsters dengang små børn, men nu ville det jo være oplagt at tage afsted med mine egne. Er der nogen kloge Århus hoveder der kan kaste lidt lys over sagen? (og gerne hurtigt, ha ha :laugh: )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

MetteJ-vb

Jeg mener ikke, at der er onsdagsunderholdning i Botanisk have mere. Bor i Århus og har ikke hørt om om det i et par år efterhånden.

Anmeld

1. juli 2009

mørk-vb

Nej, der er desværre ikke Parkunderholdning i Botanisk have længere. DeT havde ellers kørt siden 1940 erne. Synd for der var mange gæster de aftener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.