Yndlingssang fra kongen af pop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

admin-vb

Jeg er jo som bekendt i USA, og herovre fylder Michael Jacksons dod en del i medierne. Uanset hvad man synes om popkongen, saa paavirkede han uden tvivl musikkens udvikling... hvor ville Justin Timberlane vaere uden Jackson? Naa, men hvad er dit favorit hit med Jackson og goer hans dod indtryk paa dig eller er du fuldstaendig ligeglad? ... Jeg er selv vild med Billie Jean! Mvh Webredaktoren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

MetteNB-vb

Jeg har svært ved at vælge. Jeg har aldrig været fan, men alligevel fundet manden genial og er jo nærmest vokset op med hans musik. Har aldrig personligt moonwalket, men har sørme været til mange fester, hvor der blev øvet og "walket". ;0) Jeg lander vist på "Thriller" - "Bad" - "Man in the Mirror", som nogle af mine favoritter.

Anmeld

27. juni 2009

Titte-vb

Mange af hans hit er gode........... Så det må være mit svar! Var i øvrigt i Parken da han besøgte Danmark på hans turné og høre ham til ekstrakoncerten, på hans fødeselsdag, det er noget af det største jeg har været med til, det var så godt og så gennemført, at min søster og jeg kunne leve højt på det i lang tid!!

Anmeld

27. juni 2009

Ida-s-vb

Titte skrev:
Mange af hans hit er gode........... Så det må være mit svar! Var i øvrigt i Parken da han besøgte Danmark på hans turné og høre ham til ekstrakoncerten, på hans fødeselsdag, det er noget af det største jeg har været med til, det var så godt og så gennemført, at min søster og jeg kunne leve højt på det i lang tid!!
Der var jeg også :woohoo: Mine favoritter er Billie Jean, She's out of my life og Scream. Er mest til de ældre Motown-ting, jeg synes de sidste albums blev for meget "Heal the world" og små børn i kædedans på scenen.

Anmeld

27. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Tror faktisk bedst jeg kan lide Billie Jean og Beat it....og har i øvrigt samme følelse som Ida-S omkring de senere udgivelser. Jeg har aldrig været den store fan af hans musik, men har selvfølgelig været til et par koncerter, både med Jackson five og senere bare Michael Jackson, og har også besøgt Neverland med vores ældste sønner som var store fans af ham - og som nok er dem der er mest berørte over hans død. Fint nok at folk dør. Bare trist hvis de bliver hjulpet påvej af Feks medicin og måske dør som følge der af, eller som følge af en overdosis, når deres tid i virkeligheden ikke er inde.... Og jeg blev faktisk også lidt vred over Ekstrabladets forside - kan de for helvede ikke lade manden dø i det mindste, uden at hans lig skal udstilles!?? Ikke engang i døden kunne han få fred.....usmageligt og taktløst. :dry:

Anmeld

28. juni 2009

Caidas-vb

Jeg synes bare de skal lade ham være nu - og familien. Og er der virkelig sket indgreb fra lægen, har det sikkert været som en hjælp til ham. Min favoritsang er nok "Man in the mirror" Men også mange andre, som jeg pludselig ikke kan huske

Anmeld

30. juni 2009

Heidi Nielsen-vb

Har aldrig været den store fan af ham men er helt vild med sangen Dirty Diana......

Anmeld

29. juli 2009

Sofies mor-vb

Han betød rigtig meget i mine teenageår. Ham og WHAM. Han har lavet meget fantastisk musik gennem tiden. Synd at han altid skulle være offer for pressen, på den totalt usmagelige måde :angry: Synd at verden altid troede det værste om ham, det var jo nemt nok når han virkede så mærkelig. Jo trist men så slap han for det. I øvrigt totalt hyleren da datteren tog ordet til mindehøjtideligheden :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.