Solbriller - billige eller dyre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Solbriller billige eller dyre Der sker noget mærkeligt, når jeg køber solbriller. Hvis jeg køber et dyrt par, bliver de væk, eller jeg træder på dem. Hvis jeg køber nogle billige solbriller, mister jeg dem underligt nok ikke, men de falder altid fra hinanden, fordi kvaliteten er så dårlig :ohmy: Hvad er du til? Dyre eller billige solbriller? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Pikora-vb

Billige!! Min optiker siger, at de er lige så gode som de dyre, -altså beskyttelsesmæssigt! Så kan jeg i stedet have flere par jeg kan smide væk af / glemme rundt omkring / træde i stykker - eller bare variere efter humør! Til gengæld må jeg jo give afkald på at flashe ét eller andet dyrt mærke ...Hm?! -Ikke så stort et afsavn! Jeg synes nu, at de billige holder udmærket!

Anmeld

26. juni 2009

Caidas-vb

Jeg bruger faktisk aldrig solbriller. Jeg er aldrig kommet ind i den vane, da jeg brugte briller i mange år. Enkelte gange har jeg fået/købt nogle, haft dem på 1-2 gange hvorefter de har fået lov at ligge.

Anmeld

27. juni 2009

mørk-vb

Billige, kun billige! Jeg er både klodset, skødesløs og glemsom, så solbriller holder sjældent længe i min varetægt, så jeg holder mig til de billige udgaver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.