Så altså helene af de 6 børn er du ikke biologisk mor for dem alle???
nåh her gik det pænt stærkt, vi har altså ikke prøvet på at blive gravide, men var enige om at skete det så skete det altså...
vi har i 6 år eller mere ikke beskyttet os, andet end at kenneth trak sig ud lige inden han 'blev færdig' vi kalder det altså at 'stå af i roskilde'
men jeg tror at vi havde droppet det i ca. 2 måneder begge gange jeg blev gravid.
og vi havde endda begge en underlig fornemmelse af at ingen af os ville kunne på naturlig vis.
men altså ja, jeg skal bare tæt nok på klatten, så er en der.
og min søster hun skal bare tænke på et par herreunderbukser så er hun gravid.... og ja hun venter nu sit 4. barn, og hun når lige at fylde 24 inden nummer 4 melder sig. og hun har været gravid flere gange end det, alle er et uheld. hun kan under ingen omstændigheder glemme så meget som 1 pille, så bliver hun gravid, og ja som i kan forstå husker hun rigtig dårligt hahahaha...
Jeg er mere nervøs for min yngste søster, hun har haft så godt som alle kønssygdomme, så hun e rjo også i fare for celleforandringer, og meget andet skrammel der kan ende me at sterilisere hende... så jeg håber ikke hun vælger at prøve for længe inden hun og manden får undersøgt sagen... men hun har heldigvis masser af tid endnu, hun er nemlig kun 21....
nåh det var et sidespor.... men her bliver temmeligt hurtigt gravide, og behøver ikke engang at prøve...
Anmeld