Hej Piger
Undskylder på forhånd for et rigtig øv indlæg... Men har sgu lige brug for at for tømt hoved.
Her tidligere på efter middagen kom der en dame og skulle aflevere reklamer og jeg var så tilfældigvis ude i gården for for lille mis var oppe og slås og skulle lige se til hende og hun har så fået en lille flænge i øret! når men det var så ikke lige det jeg var ked af hi hi selvfølgelig var det synd for hende men hun kommer sig jo hurtigt.
Jeg sige til hende reklame damen at hun ikke behøver at give os nogen for vi læser dem ikke alligevel, Så siger hun jamen det står jo ikke nogen steder, jeg siger der sidder et skilt på postkassen, Og hun hæver så tonen og siger at der er kommet nye skilte og dette ikke gælder mere, jeg siger så nå for søren det var jeg sgu ikke klar over, hun sige det har stået i aviser i har fået brev om det osv osv, Oki min fejl den er snuppet forbi næsen på mig og det jeg sgu ked af, hun blev lidt sur og sagde at jeg ikke skulle skælde hende ud og jeg blev helt forvirret.
Nå men hun gik så og kom tilbage senere og ville snakke med mig og sagde så at det før det gjorde hende lidt ked af det især at vide at jeg skælde hendes børn ud når de kom med aviser, der blev jeg så pisse forvirret og forstod ingen ting og prøvet at snakke med hende og hun blev ved med at sige nej prøv nu at hør her, altså jeg fik ikke et ord indført. til sidst sagde jeg så ej stop så kan du have en god aften og så gik jeg ind.
Jeg var mega forvirret da jeg kom ind og tænkte rigtig meget over det, og om jeg havet sagt noget forkert og hvordan hendes børn var kommet ind i billed for en ting er sten sikkert jeg har ALDRIG skæld nogen børn ud. Jeg tænkte meget over det ind til vi skulle spise og tog den så op med manden for jeg var jo skrup forvirret og så siger han så ej men du kunne jo godt havet lukket den og det gjorde mig bare mega ked af det for jeg prøvet virkelig at få et ord indført men hun ville ikke høre på mig os så kan jeg jo ikke gøre så meget.
Nåå jeg bryder så grædende sammen ved maden og lægger mig ind i sove værelset og kan ikke forstå hvorfor jeg kan bryde sådan sammen jeg vidste jo at jeg ikke havet gjordt noget forkert. Men så vælter der bare en masse ind over mig og det jo slet ikke reklame damen jeg er ked af, det jo at jeg føler mig så alene jeg føler mig ikke elsket jeg, jeg føler jeg ikke gør det godt nok for min søn selv om jeg ikke kan se hvordan jeg skal kunne gøre det bedre jeg føler mig som en dårlig kone. jeg SAVNER så meget at blive hørt af manden og at han fortæller jeg en fantastisk kone og perfekt mor jeg savner min dejlige familie og mine gode venner.
Jeg savner at have overskud til at gøre mig lækker og få at vide jeg er smuk og lækker. Jeg føler mig så lille bitte og ensom. og ikke nok med det så er jeg bare SÅ træt sover max 2 timer om natten pga af bisser hos Lucas og det gør bare det hele endnu være at man mangler søvn.
Undskyld for et langt øv indlæg og kan godt forstå hvis ikke får læst det hele.
Knus Diana
Anmeld