Kan man farve møbelstof

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.052 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Kan man farve møbler Vi har en ret klam sofa. Den er både plettet og skjoldet. Derfor har vi de sidste par uger været på sofa shopping. Men min mand er åbenbart meget forelsket i vores gamle sofa, så nu har han besluttet, at han vil beholde den gamle gustne sofa. Han vi bare friske den op ved at male den! God arbejdslyst, siger jeg bare, jeg har aldrig hørt om nogen, der er sluppet heldig af sted med det. Betrækket kan ikke tages af, så jeg ved ikke hvordan han har tænkt sig at farve sofastoffet! Er der nogen af jer, der har erfaringer med at farve møbelstof? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

ano-vb

Jeg så en reklame forleden om at farve sofaer, men det var altså ved at man puttede stoffet i vaskemaskinen. Sy et nyt betræk og lægge over den.

Anmeld

17. juni 2009

mørk-vb

Droppede I den hvide sofa? Når betrækket ikke kan tages af, kan jeg ikke se andre muligheder end at spraymale skidtet! :laugh: Jeg ville, som Trine foreslår, sy (eller få syet) et nyt betræk til den. Jeg tror måske endda, at man kan købe dem færdige i fx. Føtex af og til. Og hvis I har lyst til en pink sofa og betrækket er lyst, er det jo bare at farve betrækket, inden I hiver det på.

Anmeld

17. juni 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Vi har droppet at anskaffe os den hvide sofa – jeg er alt for store et svin til at kunne holde en hvid sofa. Hvis vi skal have IKEA sofaen, bliver det den sorte. Men så havde de jo lige en anden sofa i IKEA, som vi begge to godt kan lide, men med til puf og noget kommer den til at koste 10.000 kr. Det er jo lidt mere end de 2.600 som den hvide sofa koster. Så vi stod ude i IKEA og blev lidt nærrige. :dry: Nu vil min mand altså farve vores gamle sofa…. Jeg håber i mit stille sind, han ikke gør alvor af projektet. Han er åbenbart maget glad for vores gamle sofa. Når vi ser på ny sofa, siger han hele tiden – ”den her er jo ikke så god som vores gamle sofa” Jeg syntes bare vi skal købe et eller andet, så jeg kan bruge mit liv i sofaen - og ikke i IKEA og andre dræbende møbelbutikker. WebDebattør jeANNE

Anmeld

26. juli 2009

WebDebattør jeANNE-vb

hej. ja man kan. du kan finde farver her. www.tm-materialer.dk mvh per

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.