Og først og fremmest så vejer Felix nu 7400 g, og måler 68 cm. Det er meget godt, og det betyder at hun har sprunget en vækstkurve over og er hoppet op på en godt i midten... So average child...
Vi fik diskuteret lidt grød, og hvordan jeg kan lave det fremover, da jeg synes det er for dyrt med færdigmælken... skulle bare lige have styr på noget med hvis man bruger pulvermælken.
Antal af måltider er også fint, hun vil bare gerne have han får felere grød og mos måltider, og så lidt færre flasker.
Og så skal han jo til at have "rigtig" mad, altså vores mad, bare blendet eller deromkring.
Mængden af et grødmåltid passede også perfekt, og faktisk får han måske liiiiige lidt meget på en gang.
Soverytmen er fin, som den altid har været, men hvis Felix gerne vil, må han gerne komme tidligere i seng. Så skal han dog nok også lidt tidligere op, for at spise, så han ikke sover for mange timer i træk.
Nåh men vi fik jo også snakket lidt om mig/os og alt det der hurlumhej. vi kom frem til at livet vidst er noget lort, og at vi lige ser hvad der sker hos lægen den 18. og så tager vi den derfra, om 3 uger igen...
Og så gav hun mig en blanket til at ansøge hos en forening, der måske kan hjælpe med lidt ferie til hele familien.
Jeg ville gerne på en campingtur måske, hele den lille familie, på et sted som Jesperhus for eksempel (har et andet i tankerne, men kan da ikke lige huske navnet)...
Anyways den der forening er privat og helt uden for kommunen, så der gælder lidt andre regler, som kan være individuelle for hver familie. altså det er vidst dem de får "medlidenhed" med der kan få hjælp, hvis ikke de har anden hjælp at trække på.
Og så skal jeg nok til at gøre rent hos en længere henne ad vejen. ikke fordi jeg føler jeg har sindssygt meget overskud og tid til den slags, men det giver 100 kroner i timen, og jeg kan have Felix med. og det er et stort hus hvor der bare bor en enkemand, som ikke rigtig føler han helt kan overskue rengøringen.
Anmeld