Så er det nu! Orloven er startet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

kongster-vb

Idag er min første orlovsdag og jeg sidder nu på en smuk mandag morgen og skal først møde på arbejde igen d. 4. september. Hurra! På mandag flyver vi til Bali, hvor vi skal være i 2 mdr. Vi glæder os som vilde, men jeg kan godt mærke at jeg begynder at få lidt rejsefeber. Det er jo langt væk og lang tid. Ville ønske vi bare kunne flyve i morgen så jeg ikke har mere tid til at blive nervøs. Det praktiske er der næsten styr på. Ambassaden har godt nok vores pas og vi burde få dem tilbage på fredag, så det er lige i sidste øjeblik. Vi er for sent ude til at få mastercard og jeg sidder lige nu og forsøger at finde en rejseforsikring. Men lånet er gået igennem, billetterne bestilt (omend ikke betalt eller modtaget) og i morgen skal vi alle vaccineres. Så er der alt det andet. Hvordan bliver det at være sammen hele familien i 2 mdr? Det har vi aldrig prøvet før. Ikke uden at skulle på arbejde osv i hvert fald. Hvordan mon der er på Bali? Hvad kommer vi til at se/opleve/spise/møde? Vi tager - naturligvis - computer med, så jeg kommer nok med nogle indspark "live from Bali" i løbet af sommeren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Rita-vb

Det lyder fedt :woohoo: God tur :)

Anmeld

15. juni 2009

Pia S-vb

God tur. Godt du tager computer med - VB og FB ville jo ikke være det samme uden dig :side:

Anmeld

15. juni 2009

Bellis-vb

Fedt fedt fedt :klap: Glæder mig til at følge din rejsedagbog :laugh: Kan godt forestille mig, at der kommer lidt stress på, inden så lang en tur, men hvor spændende også for børnene - er sikker på, at det er en helt ny familie der kommer hjem og et ægteskab med glød (evt. endnu mere glød :P ) for det er da stort, sådan at rejse bare jer 4. Super god tur :flag:

Anmeld

15. juni 2009

ano-vb

Du må ikke tro, jeg er misundelig!! - det bliver da helt fantastisk. Det må være så fedt at være langt væk hjemmefra længe nok til, at alle "falder ned" og kommer i Hakuna Matata-stemning. Rigtig god tur, når I kommer så langt. Det bliver en oplevelse for livet.

Anmeld

15. juni 2009

mørk-vb

Det lyder da helt fantastisk. I skal nok få en dejlig tur. Skal I rejse rundt eller bor I fast eet sted eller hur? God rejse :)

Anmeld

15. juni 2009

kongster-vb

Tak til jer alle! Vi har booket hotel til de første 14 dage og så tager vi den på gehør og efter dagsform derefter. Vi skal nok rejse lidt rundt på Bali, men øen er på størrelse med Sjælland, så vi får god tid hvert sted. På hjemrejsen tager vi nok 3-4 dage i Bangkok Og så skal vi have 2-3 overnatninger på det vildeste luksushotel, for det får vi aldrig råd til andre steder i verden :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.