Idag er min første orlovsdag og jeg sidder nu på en smuk mandag morgen og skal først møde på arbejde igen d. 4. september. Hurra!
På mandag flyver vi til Bali, hvor vi skal være i 2 mdr. Vi glæder os som vilde, men jeg kan godt mærke at jeg begynder at få lidt rejsefeber. Det er jo langt væk og lang tid. Ville ønske vi bare kunne flyve i morgen så jeg ikke har mere tid til at blive nervøs.
Det praktiske er der næsten styr på. Ambassaden har godt nok vores pas og vi burde få dem tilbage på fredag, så det er lige i sidste øjeblik. Vi er for sent ude til at få mastercard og jeg sidder lige nu og forsøger at finde en rejseforsikring.
Men lånet er gået igennem, billetterne bestilt (omend ikke betalt eller modtaget) og i morgen skal vi alle vaccineres.
Så er der alt det andet. Hvordan bliver det at være sammen hele familien i 2 mdr? Det har vi aldrig prøvet før. Ikke uden at skulle på arbejde osv i hvert fald. Hvordan mon der er på Bali? Hvad kommer vi til at se/opleve/spise/møde?
Vi tager - naturligvis - computer med, så jeg kommer nok med nogle indspark "live from Bali" i løbet af sommeren..
Anmeld