Hvilken str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Caidas-vb

Vi har lige været nede at købe nye gummistøvler - hold op jeg blev chokeret. Luise skulle have en str 26, mens Freja stadig kan smutte i en 24. De bruger begge 25 i sandaler, og hhv 24 og 25 i kondisko. Jeg kan jo sammenligne med børnene i børnehaven, og der er da lige startet 2 drenge der bruger str 23. Pigerne skal starte i bh til august

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

uni-gruppe-vb

Så må du jo bare glæde dig over at de har god jordforbindelse :laugh: Jeg kan overhovedet ikke huske hvad str. der blev brugt ved børnehavestart her. Men tøser er rimelig høj. Nu går hun i 4. (snart 5.) og bruger str. 36-37, men det er små sko i forhold til mange af dem der kommer på besøg. Der er det mine sko (str. 37) der ligner børnemodellerne ved siden af. Så længe det passer nogenlunde til højden så er det jo som det skal være.

Anmeld

16. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Dina bruger str 26, og hendes jævnaldrende vinde bruger også str 26..... Dina er fra 020206.

Anmeld

16. juni 2009

Johannamor-vb

Her bruger pigen, der blev 3 den 30. april, str. 25 i sandaler, gummisko osv. Gummistøvler og gårdsangersko - begge er lidt store i størrelsen - er str. 26. Alle sko er købt for et par måneder siden...

Anmeld

16. juni 2009

Willysmor-vb

Da min lillebror started i børnehaveklasse brugte han str 42, i dag bruger str 48 og er 18 år... det går hurtigt :)

Anmeld

16. juni 2009

MetteJ-vb

Min søn bruger str. 29 i Ecco sandaler ellers str. 28 i sko. Han er fra februar 05. Min datter på snart 11 bruger str. 37, og har dermed overhalet moderen :)

Anmeld

17. juni 2009

Tange Grøn-vb

I går fandt jeg en lille størrelsesgudie til sko på www.proverummet.dk http://www.proeverummet.dk/index.php?id=54 Håber du finder den korrekte størrelse Hilsen Tante Grøn

Anmeld

18. juni 2009

Caidas-vb

Jeg har gerne pigerne med for at købe sko. Jeg tør næsten ikke bare at købe sko til dem uden at de er med, især ikke fordi de har lidt svage led.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.