hvor i Sverige skal man tage hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

ano-vb

Tak for tilbagemeldingerne. Det lyder som om det er den svenske skov der trækker. Vi var sidste år i Hultsfred, det ligger ret tæt på Vimmerby. Hyggelig lille skov med en skøn skovsø. Det bliver nok noget ligende igen. Problemet er bare at vi sejler fra Grenå til Varberg med ankomst til Varberg kl. 18.30. Og da vi ikke har campingvogn men et stort telt istedet, så orker vi ikke køre i flere timer inden vi kan få teltet rejst. Nødløsningen bliver nok at campere nær ved Varberg et par dage og så køre ind i landet. Hvad er det for et link jeg bør tjekke?? der står intet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

mørk-vb

Hej Lisette, Der er masser af campingplader omkring Varberg, men sørg for at RESERVERE inden ankomst!! Vi er een gang kommet ind med samme færge som jer i den tro at vi da selvfølgelig bare kunne rulle ind på den ønskede campingplads. Den gik ikke, alt var fyldt op. Ikke bare på den vi havde udvalgt os, men faktisk på samtlige campingpladser i hele Varberg. Vi havnede på en boldbane ved en sportsklub, som i højsæsonen lejede ud til campister. Det var røv og nøgler, så jeg kan kun anbefale at få det på plads inden I tager afsted. Den vi havde udset os ligger 5-6 km. nord for Varberg og så superhyggelig ud. Jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder, men den skulle være til at finde på nettet. God tur :)

Anmeld

17. juni 2009

mørk-vb

Forresten, det link Webredaktøren har skrevet er www.visitsweden.com Jeg prøvede at citere fra hendes indlæg og der stod det.

Anmeld

18. juni 2009

ano-vb

Tak for tippet Mørk. Vi var faktisk blevet enige om ikke at booke inden afrejse... Men det gør vi nu nok aligevel - tak for advarslen. Det er præsis den campingplads jeg også har kik på - den hedder måske Getteröns camping? Kørte I videre ind i landet? eller er det godt ved kysten også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.