sexikane...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Anonym trådstarter

For at gøre en lang fortælling kort så har min chef gentagende gange gået og klappet mig i mumsen og kommenteret det tøj jeg har haft på på job.

Jeg bedte ham så for 2½-3 måneder siden at lade vær. Hvilket bare har gjort mit job ulideligt. ALT hvad jeg gør er forkert.

Så i dag fik jeg et klap i mumsen, efter en mindre diskution. og i ren refleks vendte jeg mig om og lappede ham en. Det var virkelig ikke med vilje simplethend bare ren refleks og så var jeg nok også lidt sur i forvejen. Jeg undskyldte med det samme og så gik han.

Hvad ville du gøre ??? Jeg kan IKKE opsige min stilling - da jeg ikke kan undvære lønnen og har ikke timer nok til at få dagpenge..

Jeg indgav en klage over ham efter arbejdstid, men er blevet i tvivl om jeg bare er for nærtagende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

oo

du er IKKE for nærtagende. din krop er DIN og der er ikke nogen - heller ikke chefen - der skal røre den med mindre du giver tilladelse til det!!
hold fast i din klage, for det er ham der er heeeeelt galt på den her. øv altså, hvor ubehageligt for dig. (men thumps up for lussingen)

Anmeld

2. september 2009

4xGreve

Tjuhl skriver:

du er IKKE for nærtagende. din krop er DIN og der er ikke nogen - heller ikke chefen - der skal røre den med mindre du giver tilladelse til det!!
hold fast i din klage, for det er ham der er heeeeelt galt på den her. øv altså, hvor ubehageligt for dig. (men thumps up for lussingen)

Enig!!! det der er sekikane, og det er så forkert som det overhovdet kan være, og det skal stoppes så mega respekt til dig, du gør kun det RIGTIGE!!!

Anmeld

2. september 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tjuhl skriver:

Helt enig!
Synes det er rigtig stærkt at du har anmeldt ham

Anmeld

2. september 2009

Pige2009

Jeg er helt enig med Tjuhl. Du er ikke for nærtagende og det er så absolut ikke en opførsel, der er nogen værdig. Det er i høj grad sexchikane, og du skal klart stå ved det, såfremt der kommer en sag ud af det.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

2. september 2009

Janep

jeg sys du har gjordt det helt rigtige. det er slet ikk ok at din chef gør sådan når du har sagt fra.

sagde du det tydeligt til ham så han forstod det? elers ku det jo godt være han bare mener det i sjov. nogen kan jo tåle mere end andre.

men hvis det var mig havde jeg os sagt fra. min mummer er min og min kærestes. andre ska ikk gå og ta på den.

Anmeld

2. september 2009

mariamiss6

hvis han går over din grænse, og du har bedt ham lade være, så er du UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER FOR NÆRTAGENDE.....!!!! fes den ind?

Du gjorde det rigtige i at sige fra, og selvom det ikke er vellidt på en arbejdspalds, så har du sikkert også gjort det rigtige ved at klappe ham én, selvom han nok vil bruge det mod dig...

Nu da du har indgivet en klage, så gemmer du selvfølgelig en kopi af den klage, og du skriver alle episoder ned, som du kan huske specifikt, OG den episode der endte med at du slog ham, og at du sagde undskyld bagefter, og at det var efter denne episode du skrev klagen....

Du kan så vælge at enten afvente tilbagemeldingen over klagen, eller du kan med det samme kontakte din fagforening....

I mellemtiden holder du dig stærk, og på den rigtige side af loven, søger råd hvor der er brug for det. Du gør dit arbejde, som du ved det skal udføres rigtigt. Og hvis du ikke holder til det, så får du en stressrelateret sygemelding, du skal IKKE sige dit job op, for så taber du nok sagen, både økonomisk og psykisk.

Anmeld

2. september 2009

TbCp

Anonym skriver:

For at gøre en lang fortælling kort så har min chef gentagende gange gået og klappet mig i mumsen og kommenteret det tøj jeg har haft på på job.

Jeg bedte ham så for 2½-3 måneder siden at lade vær. Hvilket bare har gjort mit job ulideligt. ALT hvad jeg gør er forkert.

Så i dag fik jeg et klap i mumsen, efter en mindre diskution. og i ren refleks vendte jeg mig om og lappede ham en. Det var virkelig ikke med vilje simplethend bare ren refleks og så var jeg nok også lidt sur i forvejen. Jeg undskyldte med det samme og så gik han.

Hvad ville du gøre ??? Jeg kan IKKE opsige min stilling - da jeg ikke kan undvære lønnen og har ikke timer nok til at få dagpenge..

Jeg indgav en klage over ham efter arbejdstid, men er blevet i tvivl om jeg bare er for nærtagende....

Du er absolut ikke nærtagende. Han er bare et dumt svin.
Er der nogle af dine kollegaer der har oplevet noget lignende eller som har set ham klappe dig bagi?
Synes det er rigtig godt du har indgivet den klage!

Anmeld

2. september 2009

ønskebørn74

Anonym skriver:

DU HAR IKKE GJORT NOGET FORKERT HER!!!

Fat i fagforeningen for en sikkerheds skyld, og vid at det er godt du har indgivet klagen!!! Hvis de ikke holder med dig kommer det til at koste dem dyrt!!!
Har vundet en sag.  En ting er at gøre det og tro det er morsomt... Men at gøre det efter du har sagt fra... SE der er konsekvenserne meget værre for HAM!!

Er der nogen der har set ham gøre det? Nogen du kan stole på...

KÆMPE KRAMMER

Sådan en LUS

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

Fint du har meldt ham... Men kan han ikke fyre dig nu pga lussingen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.