Vi sked på det hele og løb hjemmefra idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

mariamiss6-vb

Ja vi gjorde sgu så.... Igår var vi jo til min søster bryllup. Som i øvrit var en fed fest, med en stor flok smukke smukke mennesker. Og idag startede vi med børnefødselsdag, for en skøn 2-årig pige. Hos min bedste veninde Ditte. Nåh men efter det, ville kenneth gerne af med børnene, for han ville en tur i biffen.... Jeg tænkte lige kort over økonomien, og tænkte så FUCK de skide penge, vi klarer den nok. Vi har haft en god måned denne gang, alle vores regninger lige nu er betalt, og der er plus på kontoerne.. Så vi ringede til svigerne og fik afsat børnene... Gik hjem og sikrede os et plus på visa. Tjekkede filmudvalget. Og vendte så køleren mod København... Vi var på Jensens Bøfhus, ikke vildt fancyt, men luksus for os. Og vi bestilte nøjagtig det vi kunne tænke os. Og også en dessert... Vi var så mætte at vi var rigtig dårlige bagefter, og jeg havde ondt i min mave hehe... Nåh vi tøffede lidt rundt og røg et par smøger, den næste time. Og så satte vi os ind i palads og så den nye terminator film... (egentlig sjovt så flot den gamle mand til schwartzenegger stadig er (yeah right dummass)) Bagefter kørte vi så hjem til svigerne og hentede vores trætte sovende unger, og de ligger nu begge i deres egne senge og sover. Jeg tror jeg vil gå op i min, og prøve at gøre dem kunsten efter... Det har været en god dag, og vi er trætte trætte trætte nu... Vi trængte i hvert fald til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

ano-vb

Godt for jer! Det skal der være plads til. Og nogle gange er det ikke "om tre uger eller når det lige passer" - så er det NU! Godt I nød det

Anmeld

9. juni 2009

Caidas-vb

Lyder til at være et dejligt afbræk i hverdagen. Måske man skulle gøre kunsten efter.

Anmeld

9. juni 2009

mariamiss6-vb

tja jeg tror det var sundt.... måske ligefrem helbredsfremmeligt... eller noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.