Ny fornemmelse :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

Pia S-vb

I dag prøver jeg noget, jeg ikke har prøvet i 9 år, tror jeg. Jeg er helt alene hjemme. Manden er i Jylland og sønnen er til fødselsdag og skal først hentes i morgen. Her er helt stille og jeg har lige lavet mig en gin og tonic. Jeg har været på venindebesøg og nu sidder jeg for en gangs skyld og er på VB om aftenen. Der er jo ikke andet end genudsendelser i tv, så VB er klart bedre! Jeg nyder i den grad at være helt alene - hvad med jer? Nyder I ikke også sådan en aften i stilhed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

MetteJ-vb

Skønt Pia:) Jeg deler mine børn med deres far, så hver anden uge er jeg helt alene. Det meste af tiden nyder jeg at være alene, eller rettere uden børn, for jeg arbejder meget i den uge uden børn, men det er så fedt ikke at skulle servicere og være afhængig af at skulle hente i børnehaven, lave aftensmad osv. Jeg elsker tiden sammen med mine børn, men elsker også min alenetid. Det er her jeg lader op;)

Anmeld

6. juni 2009

Sofie82-vb

Det er meget sjælent det sker, tror faktisk kun jeg har prøvet det en gang og det var en fredag hvor min mand var til julefrokost og mine børn var hos mormor hele fredagen og skulle sove der da jeg skulle arbejde lørdag og min mand nok ikke lige var til børnepasning kl 6.30 lørdag morgen. Jeg glemmer aldrig den dag. Den var så skøn. Ingen ventede på mig da jeg havde fri fredag så jeg lullede rundt inde i byen og købte julegaver. Tog en sandwich med hjem som jeg indtog i sofaen sammen med en tøsefilm. Det var simpelthen en pragtfuld dag, men også rigtig dejligt at se mand og børn igen dagen efter.

Anmeld

6. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg ELSKER alenetiden - det er jo netop dér hvor man kan få tid til at 'være sig selv 110%' og gøre liiige som man lyster. Og så er der faktisk også tid til at kunne fornemme hvor meget man egentlig elsker sit barn/børn, og hvor heldig man er at de snart er hjemme igen....:) Men at bare dase rundt med en drink, høre noget god musik, måske bladre lidt i billedalbum, tage et bad der er længere end normalt, gå i seng når man vil, stå op når man selv vågner ect. Det ér sgu da foryngende på ét eller andet niveau. :laugh:

Anmeld

7. juni 2009

ano-vb

Det er det bedste! Og meget nødvendigt for at lade op og i sidste ende for at parforhold kan overleve :-) I hvert fald herhjemme.. Ungerne tog i sommerhus med deres farmor i torsdags, manden og jeg hyggede fredag og var til bryllup og så kørte han op i sommerhuset i går. Så jeg var i Skodsborg spa i går og få den helt store massage og efterfølgende frokost med en veninde. I går aftes var jeg helt alene hjemme og nu sidder jeg og nyder søndagsmorgen ro og glæder mig til de kommer hjem engang i eftermiddag. Ren terapi :-)

Anmeld

8. juni 2009

Lars F-vb

Helt enig - det er bare så dejligt. Der skal være noget af det hele - tid sammen, tid hvor man har børnene / barnet for sig selv, tid sammen uden børn, tid helt alene. Det er ikke fordi der behøver at ske en hel masse når jeg er alene. Tværtimod. Bare at stå op alene, lave kaffe, bladre lidt i avisen, læse en bog i sit eget tempo. Eller tage på arbejde i sin egen rytme. Sikke en lettelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.