Bruger I neglelak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

LouiZe-vb

Jeg bruger altid på tæerne om sommeren, men kunne egentlig godt tænke mig at gøre det hele året. Egentlig åndssvagt, men når jeg til tiderne smider sokkerne om vinteren (f.eks. i en skobutik) synes jeg at det er halvpinligt at have grimme fødder :blush: Jeg har aldrig brugt på fingrene, kun en klar lak en gang imellem. Men her de sidste uger har jeg fået total trip på det. Ikke kun klar lak, men samme farve som på tæerne. Og nu er det måske mig der er sær, men jeg føler mig en smule mere feminin med farve på fingerneglene B) Hvad med Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Pia S-vb

Jeg har neglelak på tæerne hele året. Synes ligefrem de ser mærkelige ud uden :side: Jeg er ikke god til at have det på fingrene. Det bliver hurtigt slidt, synes jeg, og så er det ikke kønt længere!

Anmeld

5. juni 2009

mørk-vb

Jeg har det også næsten altid på tæerne, men det er flere år siden, jeg har haft det på fingrene. Men sjovt nok, har jeg også her på det sidste, haft lyst til at prøve at få det på fingrene igen, jeg har bare ikke fået gjort noget ved det. Men ja, det kræver daglig pleje; det er virkelig ikke pænt med halvt-afskallet neglelak.

Anmeld

6. juni 2009

mariamiss6-vb

hmmmm mon det kan være en slags virus der rammer alle landets kvinder? Jeg har nemlig også haft lyst her på det seneste.... idag har jeg faktisk været muggen over at oriflame udnytter retten til deres 6-8 dages leveringstid. for jeg har faktisk snoldet en lyserød neglelak og læbestift, som jeg egentlig ville have afprøvet, til min søsters bryllup imorgen.... nåh anywyas, det bliver som sædvanlig en der er brun/hudfarvet agtig at se på.... meeeeen så har jeg til gengæld filet alle mine negle, så de er næææææsten lige lange på alle fingrene hehe....

Anmeld

6. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Også altid neglelak på tæerne her. Grundet mit arbejde har jeg aldrig kunne have neglelak på fingerene, men jeg går faktisk og overvejer (lige som alle jer andre kan jeg se!), at begynde at komme det på fingrene også:) Men jo, det er FRYGTELIGT med slidt neglelak på fingrene, gys!!!!

Anmeld

6. juni 2009

Caidas-vb

Det lyder jo næsten som en hel trend - måske jeg skulle prøve. Men altså kun på tæerne. Jeg går jo med sandaler fra marts til oktober.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.