Årsagen til min in-aktivitet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Ida.

Hej Piger,

Tak til de par stykker af jer, der ønskede Annika tillykke med hendes fødselsdag i mandags - vi havde en god dag. Generelt trives ungerne - men de tager rigtig meget tid. Samtidig er vi ved at planlægge vores bryllup/barnedåb, som skal finde sted d. 3. oktober - det tager også meget tid. Men det der fylder allermest i øjeblikket er desværre ikke glædeligt min elskede elskede bedstefar har fået erklæret kræft i bugspytkirtlen og er på ingen tid blevet meget syg - prognosen lyder på 3-6 mdr...måske mere, måske mindre...lige nu beder jeg bare til, at han kan nå at komme med til brylluppet - eller i det mindste noget af det...

Derfor er overskuddet desværre ikke til at bruge tid i dette forum...

Håber I alle har det godt - jeg har ikke læst med herinde længe....

Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

mariamiss6

pyha det lyde rogså ret hårdt synes jeg.... Jeg håber i når at få din bedstefar med, han vil garanteret helt sikkert gerne se jer alle sammen i det fine tøj, og ikke mindst når i to siger ja til hinanden...

Anmeld

2. september 2009

oo

fyyyy! det er en grum een jeg håber også for jer, at han kan deltage en lille smule i festlighederne. og vi er her altid når du har mere overskud igen, eneste krav er at du viser bryllupsbilleder

Anmeld

2. september 2009

TbCp

idamaria83 skriver:

Hej Piger,

Tak til de par stykker af jer, der ønskede Annika tillykke med hendes fødselsdag i mandags - vi havde en god dag. Generelt trives ungerne - men de tager rigtig meget tid. Samtidig er vi ved at planlægge vores bryllup/barnedåb, som skal finde sted d. 3. oktober - det tager også meget tid. Men det der fylder allermest i øjeblikket er desværre ikke glædeligt min elskede elskede bedstefar har fået erklæret kræft i bugspytkirtlen og er på ingen tid blevet meget syg - prognosen lyder på 3-6 mdr...måske mere, måske mindre...lige nu beder jeg bare til, at han kan nå at komme med til brylluppet - eller i det mindste noget af det...

Derfor er overskuddet desværre ikke til at bruge tid i dette forum...

Håber I alle har det godt - jeg har ikke læst med herinde længe....

Ida

Øv øv øv
Det var da godt nok rigtig trist!

Håber det bedste!

Og forsinket tillykke til Annika

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

Ååh, hvor er jeg ked af at høre om din bedstefar. Kan godt forstå, du ikke har overskud til baby.dk lige nu med alt det I har om ørerne.

Føler med jer.

Anmeld

3. september 2009

anna-jonas

Søde Ida.
Det gør mig ondt med din bedstefar..........................jeg håber at han er frisk nok til at være med på jeres store dag. Husk at fortælle ham, at du elsker ham, ikke??
Du kommer bare tilbage til Baby eller NS når du får tid og overskud....................vi vil glæde os til at høre fra dig igen.

Knus Mette

Anmeld

3. september 2009

JustAnotherName

Kære Ida.

Jeg skrev en hilsen i gæstebogen og ønskede tillykke med Annika's fødselsdag. Håber du fik set min hilsen. Jeg sendte Jer ihvertfald tanker...

Det glæder mig at høre, at hun havde en dejlig dag.

Til gengæld er det da forfærdeligt trist med din bedstefar
 Det gør mig ondt på dine vegne.

Jeg håber for både ham og dig, at I får oplevet sammen, når du skal giftes.

Og hvis ikke vi snakkes ved inden da (jeg tager på ferie om en uge), så vil jeg ønske KÆMPE TILLYKKE både med Lina's dåb, men da ihvertfald også med Jeres bryllupsdag.
Jeg håber det bliver glade omstændigheder (selvfølgelig gør det det, når I skal giftes - men ift. din bedstefar, tænker jeg på). Og jeg vil glæde mig til at høre og se mere om det, senere hen, på den anden side af det alt sammen....

Livet i den virkelige verden er det vigtigste !!!
Og alle os der er herinde, venter og er her stadig når du får tid og overskud til os igen .....uanset hvor længe det drejer sig om.

Jeg sender dig et hav af tanker og ønsker det bedste....

Kærlig hilsen Katrine + bettetøsen og lillepigen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.