Min kæreste har fødselsdag næste lørdag, og han har jo den her hobby, hvor han flyver med og bygger sine egne modelhelikoptere.
Han har i flere år snakket om at han godt kunne tænke sig at prøve at flyve i en rigtig heli, men da han jo nu gennem knap 3 år ikke rigtig har kunnet bøje sit ben efter sin arb.ulykke, har han ligesom slået det lidt ud af hovedet...... Troede ikke han kunne sidde inde i den..
Jeg satte hans gode heli ven på sagen, og han har så arrangeret det hele sammen med mig, men da vi var bange for at han ikke ville kunne være inde i den, så var jeg nødt til at fortælle ham det på forhånd, fordi vennen og min kæreste var nødt til at køre til Billund og prøve sidde i helikopteren.....
Og mindsandten, han kunne godt sidde i den.
Så på næste lørdag kl. 13 lander den på min fars nysåede kornmark, og tager ham med på en rundtur i en times tid, mens vi der har lyst sætter os og får en øl og sodavand..........
Det er SÅ fedt at se ham glæde sig så meget, det er godt nok ret dyrt, ca- 3500, men det er once in a lifetime, og hvorfor udsætte til næste år når han blive rund, der er jo ingen der kender dagen............................
Anmeld