Jeg havde bare en meget meget stor lyst til et barn mere. Jeg har kun kunnet fokusere på, hvor dejligt og lækkert det er at sidde med sådan en lille størrelse og har slet ikke kunnet se eller huske besværlighederne. Egenlig synes jeg heller ikke, at det er særlig hårdt at have en baby - synes først at udfordringerne rigtig kommer, når de bliver ældre:laugh:
Da min ældste søn var omkring 8 måneder gammel, snakkede vi om, at vi jo egenlig ikke brugte beskyttelse, så vi skulle tage stilling til, om jeg skulle købe p-piller eller folinsyre. Det endte med, at jeg skulle købe folinsyre - så måtte vi se, hvordan det gik. Da jeg alligevel var på apoteket for at købe det, kunne jeg jo lige så godt købe en graviditetstest, som jeg så tog, da jeg kom hjem. Og den var sandelig positiv, så det var egenlig meget heldigt, at vi lige havde taget stilling til, at nr. 2 var velkommen :)
Nr. 3 har jeg ønsket mig i mange år, men min mand mente først sidste år, at det var en lige så god ide som mig - men så var han også parat.
Og nu - ja nu er jeg helt sikker på, at lysten til flere børn har fortaget sig - nu har vi de tre, som vi ønskede.
Anmeld