Sundt Make up??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Willysmor-vb

hej jeg må indrømme at jeg er lidt af en sundheds freak, og jeg bruger make up en gang i mellem men har desværre ik fået noget godt og sundt endnu kender du et godt make up mærke uden parabener,parfume og andre ødelæggende stoffer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

LouiZe-vb

Nilens Jord :)

Anmeld

4. juni 2009

Willysmor-vb

Cool nok, men er der ik alkohol i ?

Anmeld

4. juni 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg er begyndt at få allergiske reaktioner overfor øjn-makeup. Mine øjne løber i vand, når jeg har mascara på. Virkeligt irriterende - når man ligner lor# uden. Jeg leder med lys og lygte efter en allergi-venlig mascara! Den skal selvfølgelig være vandfast. Er der nogen der kender sådan en? WebDebattør jeANNE

Anmeld

5. juni 2009

LouiZe-vb

Jeg ved ikke om der er alkohol i, men skriv/ring til dem hvis du vil vide det. Og måske jeANNE skulle prøve deres mascara? ;)

Anmeld

18. juni 2009

ano-vb

Et råd kunne være at få farvet sine øjenvipper permanent... Der er sikkert også nogle farlige kemikalier i, men man kan jo spørge de professionelle fra diverse skønhedsklinikker, om de har noget godt :) Jeg kan ikke lige komme på nogle bestemte mærker på stående fod (nu sidder jeg også ned :silly: ), men der kommer jo flere og flere og sundere produkter frem hele tiden.

Anmeld

8. august 2009

Sofies mor-vb

Mht. problemer med mascara, hjælper det tit at skifte til brun. Især hvis man er lidt nikkelfølsom, da der bruges nikkel til at binde den sorte farve. Farvning af vipper giver bare ikke noget fylde til mikrovipper :dry:

Anmeld

9. august 2009

Titte-vb

Origins makeup skulle også være uden alt muligt i, mange allergikere bruger det.... Fåes blandt andet hos Matas

Anmeld

9. august 2009

MetteJ-vb

Jeg er også, for flere år siden, gået over til brun mascara, da mine øjne slet ikke kunne tåle sort. Det hjalp rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.