min mor bliver 60 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

109 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

ano-vb

Min mor bliver 60 år snart, hun holder først Rigtig fest sidst på året sammen med min far. Men vi vil allerede nu give en gave hvad skal det være. Jeg er tom, hun har ikke rigtig nogle ønsker. Jeg søger foreslag?????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Møe-vb

Tillykke med din mor. Jeg kan godt forstå dit dilemma... ville også være helt blank på, hvad jeg skulle give min mor. :flag:

Anmeld

3. juni 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Hun skal selvfølgelig have billeder af sine børnebørn. Min svigermor bliver altid overlykkelig, når hun får fotos af sine børnebørn. Så kan det være, hun også skal have en lille ting ved siden af? WebDebattør jeANNE

Anmeld

3. juni 2009

ano-vb

Et drivhus? -Evt. bare en lille vægmodel!?

Anmeld

4. juni 2009

ano-vb

en oplevelse, evt sammen med jer/din far:-) weekendophold, biografbilletter, på restaurant..

Anmeld

4. juni 2009

ano-vb

Hejsa Vi gav mutti et gavekort til den helt store wellness-omgang. Massage og ansigtsbehandling osv. Det er ikke noget hun normalt selv bruger penge på, så det blev hun meeeget glad for. mvh Susie

Anmeld

5. juni 2009

Caidas-vb

Jeg ved ikke om du har nogle søskende, men måske kunne et billede af jer sammen være en god ide. Det gav vi til min mor, som tog det som et symbol på vores sammenhold. Eller saml alle børnebørnene på et billede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.