Jeg havde hørt om en ny svensk hjemmeside (prissmart.dk) hvor man kan bestille dagligvarer til svenske priser, men leveret til døren i DK. Jeg tjekker den ud og priserne er ok billige, men jeg skulle selvfølgelig se hvad leveringsomkostninger var. Og det kommer an på hvor i DK man bor. Så jeg putter for sjov nogen varer i kurven og opretter mig som kunde. Indtaster min adresse og ser så at de skal have 149 kr. i levering. GLEM DET!
Så jeg lukker ned og tænker ikke mere over det. Lige indtil at jeg får en opringning i søndags, hvor jeg er til fødselsdag hos nogen venner. Det er så det her firma som skal høre om hvordan jeg vil betale mine varer. WHAT? Jeg havde ikke trykket ok til bestillingen.
Damen i røret påstår at jeg har sendt en mail med en godkendelse på ordren. Øh nej, det har jeg så ikke! Diskutionen går frem og tilbage og hun siger at mine varer er på vej over broen. Jamen, jeg nægter at betale noget som helst og til sidst giver hun sig, og vil tage varene retur. TAK TAK!
I går modtager jeg så en mail med en kæmpe undskyldning :) De havde to personer i kartoteket med mit navn, og ringede til mig i stedet for den anden. Nu håber jeg bare at hende den anden har fået sine varer alligevel. Jeg har jo afbestilt dem :laugh:
Men altså ikke en hjemmeside man sparer noget på, da leveringen er så dyr!
Anmeld