ork ja, det gjorde vi da.
lørdag var vi vidst bare i solen, min mor kom, og vi faldt i øvn i liggestolene, mens ungerne sov til middag. det endte med at den store havde sovet 4 timer og den lille 5, og vi andre ca. der omkring også.... og ca. deromkring kom jeg i tanke om at jeg skulle have hentet lånehunden, i løbet af eftermiddagen, så det skyndte jeg mig lige at gøre.
så grillede vi lige et par revelsben. Olde, mormor, morfar, mor (mig), og ungerne...
Søndag... nød vi også rigtig vejret. og der var byfet i frederikssund. så vi tog afsted, mormor, morfar, mor (mig), far, unger, moster (min søster), 3 unger mere, og farmanden der hørte til der. siden hen kørte vi jo hjem igen, og ungerne badede på terassen, mens de voksne drak kaffe, øl, og vand. ungerne blev tørret, og fik varmt tøj på oven på alt det kolde vand. hvorefter vi grillede bøffer, alle zusammen. og SÅ gik vi i stuerne.
Lånehunden blev lige afleveret, og midt i det hele blev jeg afbrudt, med beske dom at køre til skibby og passe de sovende unger, for moster stina og onkel mads skulle prøve vielsesringene, som min svigerfar har lavet til dem.
Og SÅ var jeg træt og gik i seng, med venner på dvd'en...
idag har vi lavet jordbærtærte, hygget med ungerne, mormor syer kjole til bryllupsfesten, og nu ser vi film, efter at have spist en næsten færdig flæskesteg, rabarbergrød, og selvfølgelig jordbærtærten...
Anmeld