jeres spøgelseshistorier/overnaturlige hændelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.077 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

mariamiss6-vb

Ja jeg elsker spøgelseshistorier, så kom med jeres.... jeg har desværre ikke selv nogle, eller måske er det meget godt for jeg er hundehamrende ræd for spøgelser. jeg har læst mig til at der findes et par ting og sager her på denne side. http://www.greycell.dk/forum.html?forum=baseiq0823cfb38f0d84db007a835d7f6313fe&gruppe=4&trad=21960 Men jeg kender ikke selv siden, jeg sidder og kigger på den nu... der er et forum yderst til højre, det er vidst der man skal finde historierne... der var engang www.anova.dk men den ser ud til at være slettet fuldstændigt, for der dukker intet op... og de sidste mange gange jeg har været på den, har den stået til salg... der var ellers et par creapy historier imellem skulle jeg hilse at sige... jeg kigger ikke længere i spejle om aftenen i hvert fald.... Nåh men giv mig jeres historier, gerne i detaljer, jeg eeeeelsker det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

mariamiss6-vb

uh forresten, jeg havde i mine yngre dage en særlig sans for déja vu.... og ikke bare det samme 2 gange, nej nej, det samme kunne ske 3-4-5-6 gange. til sidst synes jeg det var meget trættende at se den samme mand købe den samme pakke kaffe, taget fra det samme sted, en hel uge i streg.... men det var nu også meget godt, jeg har flere gange undgået at blive kørt ned af en cyklist eller lignende ting... Og så har jeg haft en evne til at se gennem folk, og vide at de havde været udsat for noget bestemt, som vldtægt eller incest.... men man spørger jo ligesom ikke bare folk om det er rigtigt....

Anmeld

29. maj 2009

Caidas-vb

Jeg tror ikke på spøgelser, men på at andre tror på dem. Men..... Lige da jeg havde fået pigerne, kunne min mand pludselig høre barnegråd, både når pigerne var vågne og lige ved os, og når de sov. Han beklagede sig over det og jeg fortalte en veninde det. En af hendes veninder er clairvoyant, og blev forklaret det. Hun kunne på afstand komme i kontakt med barnet. Hun forklarede os, at pigen var ca 2 år, da hendes forældre var brændt inde på gården, som havde ligget 200 m fra vores hus. Årstallet husker jeg ikke, men i hvert fald havde der ikke ligget en gård der i næsten 100 år. Pigen ledte efter sin mor, og kunne mærke, at der var varme og masser af moderkærlighed i vores hus. Derfor havde hun fundet mig. Vores veninde fik hjulpet pigen over, og alt var nu godt. Pludselig kunne jeg også høre gråden:unsure: Der efter kom hun hjem til os, og fik hende drevet over på den anden side for alvor. Vi har ikke hørt noget siden.

Anmeld

29. maj 2009

mariamiss6-vb

uhu caidas, lidt spooky hva'.... og alligevel også meget sødt.... Min svigermor fortæller om en gammel dame der raslede med de franske døre i deres gamle hus.... når de blev trætte af hendes larm om natten sagde "fru nielsen, gå så i seng" og så stoppede det, for den nat.... lidt morsomt synes jeg.... hun har også fortalt andet men jeg kan ikke huske dem.... min svigermor siger også hun ikke kigger i spejle om aftenen, og jeg tror hun er skyld i jeg heller ikke gør det hehe....

Anmeld

29. maj 2009

kongster-vb

mariamiss6 skrev:
Og så har jeg haft en evne til at se gennem folk, og vide at de havde været udsat for noget bestemt, som vldtægt eller incest.... men man spørger jo ligesom ikke bare folk om det er rigtigt....
hvordan ved du så at du har den evne? Hvis du ikke ved om det er rigtigt???

Anmeld

29. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Min mor er overbevidst om min farmor (der nu er død) var synsk. Min farmor talte tit om ting, hun ikke havde nogen som helst mulighed for at vide noget om. Ex. kunne hun sige ” fik i solgt stolen” og så har der rigtig nok været en der købte en stol, min mor havde hjemme – og min farmor viste ikke noget om det! Hun kunne også sige at ”Jeanne kommer forbi i dag” og så ville min mor sige ”nej, det har vi ikke aftalt” men så er jeg kommet forbi uanmeldt. Hun forudså også hvem, der ville have hendes ting når hun døde. Og da hun døde og min mor spurgte de forskellige efterladte, hvad de gerne ville have – havde farmor ”gættet” rigtigt. Der er mange flere eksempler… Men der er altså også mange eksempler på tåget snak, der ikke passer på noget som helst– så deeet. WebDebattør jeANNE

Anmeld

1. juni 2009

mariamiss6-vb

kongster skrev:
mariamiss6 skrev:
Og så har jeg haft en evne til at se gennem folk, og vide at de havde været udsat for noget bestemt, som vldtægt eller incest.... men man spørger jo ligesom ikke bare folk om det er rigtigt....
det har jeg så fundet ud af senere... på anden måde, eller ved almindelig samtale, og når man så kommer ind på emnet, er jeg selv ret hurtig til at åbne op, om egne oplevelser. hvilket så har gjort at andre ogå turde fortælle om deres... faktisk kom jeg lige i tanke om at jeg i sidste uge kiggede på en bekendt og bestemte mig for at hun måtte være gravid... jeg sagde ikke noget for vi var i stort selskab, og jeg ved de har prøvet længe, så jeg skulle ikke have sagt noget hvis jeg nu havde følt noget forkert, og hun så blev ked af det...

Anmeld

1. juni 2009

mariamiss6-vb

kongster skrev:
mariamiss6 skrev:
selvfølgelig har jeg aldrig fået svar på alle mine fornemmelser, men dem jeg har fået svar på har været rigtige....

Anmeld

2. juni 2009

Pia S-vb

På et tidspunkt fik vi "besøg" af en mand. Jeg kunne først kun fornemme ham og fik det underligt ved at sove uden tøj, da jeg følte, at jeg blev betragtet. Pludselig kunne jeg se ham. Han var iført noget karakteristisk grønt tøj. Sønnen var ikke så gammel på det tidspunkt - 3 år tror jeg! Jeg sagde til min mand, at jeg følte, at der var noget. Men ellers talte vi ikke meget om det! En dag stod jeg og hængte tøj op i vores vaskekælder sammen med min søn. Pludselig siger drengen - Mor hvem er manden i det grønne tøj? Jeg sagde bare, at det ved jeg ikke, men han gør ikke noget. Et par dage senere var mandens bror på besøg (han har tidligere boet i vores lejlighed). Min mand fortæller, at vi vist har fået en ekstra beboer. Det griner vi lidt af og jeg fortæller så, hvordan manden ser ud. Broren bliver helt stille og siger så - ejjjjj det er jo XXXX. Det viser sig så at være en gammel ven af broren, som er kommet meget i lejligheden og som var død kort tid før. En aften hvor jeg igen følte mig betragtet - men dog ikke kunne se ham - sagde jeg højt og tydeligt: XXXX jeg har ikke lyst til at have dig her - du er ikke velkommen her. Du bør krydse over (man har vel set diverse udsendelser om spøgelser!!!) Siden har vi ikke haft besøg - men en anden pige på sønnens alder spurgte i samme periode sin mor om hun kunne se manden i det grønne tøj. Sjovt nok bor de i min mands farmor og farfars lejlighed hvor "spøgelset" også kom i sine unge dage :ohmy:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.