Grill selv i Legoland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.452 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

mørk-vb

Er der nogen af jer, der ved om Legoland har sådan et grillområde, hvor man kan grille sit eget medbragte kød? Ved der er flere af sommerlandene, der har det, men kan ikke rigtig finde ud af, om det samme gør sig gældende for Legoland..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg tør ikke sige det 100%, men det tror jeg ikke der er. Jeg har aldrig set nogen grille i Legoland, men det er tre år siden jeg har været der sidst – så måske har de fået en grillplads. Til gengæld kan jeg anbefale buffeten i Hotel-Legoland, men pas på, man kan ikke smage på alle de forskellige kager, uden at få herre ondt i maven :P Web Debattør JeANNE

Anmeld

29. maj 2009

Rita-vb

Det har de ikke i Legoland - og de har kun et enkelt område hvor man må spise medbragt mad :)

Anmeld

29. maj 2009

mørk-vb

Nu er prisniveauet i Legoland jo i forvejen så lavt, at der da ikke er noget at sige til, at de prøver at hive det ind på gyngerne, som de sætter til på karusellerne, så det er da kun rimeligt at de besværliggør mulighederne for selv at medbringe mad :S (sarkastisk!) Tak for jeres svar :)

Anmeld

29. maj 2009

MetteNB-vb

Nej, en grill har de ikke. Kan være, der er nogen, der skal foreslå dem det ;) Vi har kun et par gange haft medbragt mad med, men det har ikke været besværligt, at finde et sted at spise. Der er et område, der er beregnet til medbragt mad, men jeg har også set andre benytte nogle af de borde, der står andre steder. Det er dog ikke tilladt at spise medbragt mad i nærheden af restauranterne. - men du har ret, de er gode til at finde ekstra indtjening......

Anmeld

2. juni 2009

Pia S-vb

Men deres mad er da ikke dyrere end andre steder. Fx tag selv bordet i restauranten - det koster, hvis jeg husker rigtigt - mindre end diverse tag selv borde fx på Bakken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.