Børnenes Trafikklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Caidas-vb

Så har vi fået en invitation til at blive medlem af Børnenes Trafikklub. Jeg vil lige høre om det er værd at melde børnene til, eller er det spild. Det koster vist ca 460kr for 3½ år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Simon-vb

Vi meldt vores første barn ind men jeg må indrømme jeg var for det meste skuffet og de næste to blev ikke meldt ind. Til os kom hæfterne alt for sent og jeg er faktisk lodret uenig om en del der står i dem! Fx står der at en cykel er en legetøj og ikke en transport middel for et 4 årigt barn, sikker noget pjat!

Anmeld

27. maj 2009

Møe-vb

Det er vel en smagssag - jeg har et par brødre, som er "nølere" og de havde da stor glæde af det. Prøv at løse på hjemmesiden og dan dig et indtryk af, om det er noget i kan bruge til noget i jeres familie.

Anmeld

27. maj 2009

kongster-vb

Jeg syntes også det var spild af penge og den mindste er ikke blevet meldt ind. Datteren fik tilsendt en bog, en madkasse (?) og en CD. Og så var der nogle brochurer til forældrene, men der stod ikke noget nyt i.

Anmeld

27. maj 2009

Webredaktøren-vb

Jeg synes egentligt, at det var ok. Det datteren har haft glæde af er en bog med Split, der handlede om trafik. Madkassen og så fik vi faktisk lavet nogle af øvelserne, inden hun blev sendt ud i trafikken på cykel. Vi kunne jo nok godt selv have fundet på de øvelser, men vi blev mindet om det og fik det gjort pga. hæftet vi modtog. Men for knap 500 kr. så er det måske et lille udbytte :blink:

Anmeld

27. maj 2009

Rita-vb

Spild af penge efter min mening.

Anmeld

27. maj 2009

Caidas-vb

Webredaktøren skrev:
Men for knap 500 kr. så er det måske et lille udbytte :blink:
De 500,- er jo så for at få tilsendt noget hvert ½ år, dvs 8 gange. Men samtidig skal de jo begge meldes ind, for hvad skal vi med én madkasse. Og hvad skal vi med 2 bøger, og 2 ens af det resterende.

Anmeld

28. maj 2009

kongster-vb

Det er måske lidt vildt med 2 x 500 kr for at få to madkasser :-) For de penge kan du køber RIGTIG mange flotte madkasser til dem...

Anmeld

7. juli 2009

Caidas-vb

Min datter er vild med Split! Hvid der er nogen, der vil af med deres cd "SPlit i børnehave", vil jeg mægtig gerne købe den (jeg betaler også porto til England, hvor jeg bor) - skriv til ivana snabela ivana dk. Mvh Ivana, England

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.