Spørger også lige jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2009

iln

Ja... spørger også lige jer kloge kvinder.

Vi er så småt begyndt at tænke lidt over, hvordan den lilles navngivningsfest skal foregå.

Vi er blevet enige om noget uformelt med pålægskagemand og senere kaffe/kagebord.

Er der nogen er jer, der ved hvor man kan bestille nogle lækre pålægskagemænd - har erfaringer med nogle steder?
I både Peters og min familie plejer i at lave dem selv, men jeg orker ikke både at skulle stå for kage og så frokost - så vi vil helst bestille udefra - ved bare ikke hvor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Vingummien

Har faktisk aldrig hørt om nogen der laver dem, så jeg kan ikke hjælpe.

Men har du ikke en god veninde du kan få til at hjælpe dig med det? Vil gætte på du også spare penge ved det

Anmeld

2. september 2009

TbCp

iln skriver:

Ja... spørger også lige jer kloge kvinder.

Vi er så småt begyndt at tænke lidt over, hvordan den lilles navngivningsfest skal foregå.

Vi er blevet enige om noget uformelt med pålægskagemand og senere kaffe/kagebord.

Er der nogen er jer, der ved hvor man kan bestille nogle lækre pålægskagemænd - har erfaringer med nogle steder?
I både Peters og min familie plejer i at lave dem selv, men jeg orker ikke både at skulle stå for kage og så frokost - så vi vil helst bestille udefra - ved bare ikke hvor.

Jeg googlede bare Pålægskagemand, så kommer der en masse op. Både opskrifter til nogen man selv kan lave men også til sider der laver dem.
Hvor er det lige du bor henad?

Anmeld

2. september 2009

Findusinde

Mit umiddelbare bud ville være en slagter.. Og synes også jeg har hørt om at føtex laver dem...

Anmeld

2. september 2009

TbCp

Nå tjekkede lige din profil og så der stod nordjylland. Så jeg googlede bare Pålægskagemand nordjylland og denne side kom op http://www.jerupbettekro.dk/Ud-af-huset/ aner ikke om det overhovedet er i nærheden af jer, men det skulle da være muligt at finde et sted i kan få en leveret

Anmeld

2. september 2009

6800

Kvickly her i byen laver dem, så det kunne da være en kvickly nær dig også laver dem

Anmeld

6. september 2009

anna-jonas

Kvickly...................der har jeg set at de annoncerede for dem.

Håber at du har født.................................og at det er derfor du ikke er online.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.