De rigtigte Vådservietter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

Det er stadig mig-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
Har I set den der episode af KLOVN, hvor Frank tørrer sin tissemand med en vådserviet? I episoden påstår, de at vådservietter giver rødt udslet – har I oplevet det? Webdebattør jeANNE
Tror faktisk at Franks vådserviet var en af de der citronduftende man bla kender fra flyrejsen (og kentucky fried chicking) og dé giver altså udslet hvis man bruger dem til babynumser....og tissemænd åbenbart:laugh: (Jeg har prøvet det under rejsen til USA til ungerne) med røde knopper til følge. Så det eneste vrøvl i den episode må være der hvor lægen siger, at det er det samme der er sket med hans datters numse når Moren har været for godt i gang med vådservietterne - med mindre hun bruger de meget koncentrerede i kuverter:) Selv har jeg altid brugt vådservietter fra Aldi til 11 kr pakken, helt helt uproblematisk....og nu hvor ungerne er renlige, bruger vi dem til snaskede fingre...også dem der sidder på fladskærmen:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Willysmor-vb

Jeg plejer at teste vådservietter på min arm inden jeg bruger dem på William, Og jeg har oplavet udslæt rigtigt mange gange, feks. ved Aldi s de billige og Babycare s.. men ik ved Neutral & Liberos

Anmeld

21. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Tror også det er den bedste måde at tjekke på, hvis man har sart hud. Mine har aldrig haft problemer med sart hud, så om vi har brugt det ene eller det andet mærke har været lige meget. Der er en dreng i børnehaven der har meget slem allergi, men han kan sagtens tåle mini risk vådservietter.....

Anmeld

21. maj 2009

MetteNB-vb

Her bruger vi baby servietter minirisk fra ÄNGLAMARK - indkøbt i Super Brugsen. Dem har vi ikke haft problemer med. Mine drenge har ikke allergi, men har let til rød hud og er sådan lidt "sart-skindet", men jeg har aldrig oplevet problemer efter brug af vådservietter. Har også prøvet andre mærker tidligere.

Anmeld

11. februar 2013

Willysmor-vb

Min kusine foreslog mig de vådservietter som hedder; SmartKids Baby Vådservietter af økologisk dyrket bambus.' Da de både har Astma & Allergi og Svanemærket, ja og så er økologisk dyrket bambus vel også en bonus for miljøet :)

Jeg har brugt dem i 6 måneder nu, og er super glad for dem! Og så de næsten altid på tilbud!

Men ja vigtigst af alt - ingen udslet!

De koster vidst normalt 18-19 kr, men den sidste uge har jeg fx. fundet dem på tilbud i Kvickly til 3 for 40!

Fandt et billede af dem inde på Astma & allergiforbundets hjemmeside, men det vidst ret lille...

Anmeld

11. februar 2013

Ase2013-vb

Hej, her hjemme bruger vi vådservietter fra Rema1000 som er parfumefri og er gode til sart babyhud.

Anmeld

12. februar 2013

Willysmor-vb

Så lige at  Smartkids baby vådservietterne af økologisk bambus er på tilbud den her uge i Super Brugsen, til kun 15 kr!

haps haps!

w00t

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.