Er ved at rydde op.... Støvler hot / not...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

HAHAHAHA...
Må indrømme mine skind/pels støvler er ægte.... men det er bare fordi jeg er sart og tror jeg får udslet overalt hvis det er fake også sutsko! skal være ægte lammeskind, ellers dutter det ikke.. (er det mon forfængelighed??)

Så er jeg også forfængelig. Kan slet slet ikke have det! Det er også derfor jeg synes det vigtigt at skelne mellem de to ting når vi snakker HOT/NOT, for fake vil altid være NOT hos mig, men elsker mine ægte lamme UGG - Det bedste jeg nogensinde har gjort for mine fødder. (Men de uægte er butt ugly, og sidder ikke pænt på nogen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Honningblomst

Jeg synes det er hot at man går i det man kan lide og skaber sin egen stil...der er så meget forskelligt der er in og det synes jeg er virkelig rart...så passer støvlerne til din stil, dit tøj og den du er, så skal de bare bruges-smiler
Jeg selv ejer ikke flade støvler, men det er fordi de bestemt ikke er hot til frk. lavben...

Knus Eva..

Anmeld

2. september 2009

Tulle28

LauraLW skriver:

Så er jeg også forfængelig. Kan slet slet ikke have det! Det er også derfor jeg synes det vigtigt at skelne mellem de to ting når vi snakker HOT/NOT, for fake vil altid være NOT hos mig, men elsker mine ægte lamme UGG - Det bedste jeg nogensinde har gjort for mine fødder. (Men de uægte er butt ugly, og sidder ikke pænt på nogen)

Ååååh hvor er jeg bare enig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.