Vil I ud med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

ano-vb

42 her! Fik den 1. som 24-årig og den 3. og sidste som 34-årig. -Hvilket betyder at jeg er meget tæt på kun af have 2 rigtige "børn" tilbage :ohmy:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

memcken-vb

Jeg er 30. Var 29 da jeg fik min datter, og er 31 når den næste kommer:)

Anmeld

10. maj 2009

kongster-vb

Jeg er 34. Fik datteren da jeg var knap 26 og sønnike da jeg var 29

Anmeld

11. maj 2009

Frede-vb

Bellis skrev:
28 år:laugh: Var 22år med nr.1 24år med nr.2 26år med nr.3 og 4
Er 29år med nr.5
Guuuud, er du gravid igen? Det er da gået helt hen over hovedet på mig... til lykke med dét! Så er det nok nu, pigen kommer:cheer:

Anmeld

11. maj 2009

Bellis-vb

Haha:laugh: Jo tak, den er god nok - nr.5 er på vej. Nu må vi jo se, hvad det bliver - regner nu ikke med en pige - kan jeg mon overhovedet finde ud af det, hvis det bliver en pige??:huh: Ja - et fodbold hold, det kan da godt nåes, men tror nu kroppen snart siger stop - tænk at jeg glemmer for hevr gang, hvor ondt jeg får - så det må være slut:laugh:

Anmeld

11. maj 2009

uni-gruppe-vb

Og jeg er lige blevt 48 (var 36 da jeg fik datteren). Men det ses naturligvis ikke. Og jeg føøøler mig overhovedet heller ikke så gammel, og det er vel i bund og grund det vigtigste.

Anmeld

11. maj 2009

Webredaktøren-vb

Tja, forleden var jeg for en gangs skyld i byen og følte mig igen som en på 19 år... næste morgen følte jeg mig som en på 50 :S Fødselsattesten viser dog noget midt i trediverne ;)

Anmeld

11. maj 2009

Meesalith-vb

Jeg er 21 :-) Min søn er 4½ dag gammel...

Anmeld

11. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg er 36. Men synger og danser som en på 90! WebDebattør jeANNE

Anmeld

11. maj 2009

Titte-vb

Jeg er nyligt blevet 37, men føler mig ikke som sådan!! Fik forleden at vide, af nogle af vores relativt nye venner, at jeg da vist ikke var over 30!B)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.