Jeg husker engang i min instituiton, at er var en far inde i vuggestuen og hente sin lille datter. Han havde stillet sine sko udenfor stuen, så han ikke gik med beskidte sko der hvor de små er på gulvene.
Da han kom ud igen, så var hans sko væk, og han måtte gå hjem i strømpesokker.
Et par uger efter, så ser han en anden forældre gå rundt i hans sko. Han sagde rigtig højt til pædagogen, "der går mine sko da vist på andre fødder"
Samme tyv, havde ved en anden lejlighed stjålet et reservehjul til barnevognen i skuret ved inst. Desværre for tyven, så havde forældrene der ejede hjulet skrevet med en hvid tush på deres 5 hjul, og derfor kunne de kende den da de en dag var på besøg hos venner der boede i samme opgang som tyven. Hjulet blev afmonteret, og så stod der en barnevogn med kun tre hjul tilbage til tyven.
Samme tyv havde utrolig svært ved at kende forskel på dit og mit i sit barns garderobe, så de børn der havde garderobe lige ved siden af hendes søn, manglede altid noget tøj. Det var faktisk sådan, at forældrene advarede andre forældre om at have dyrt tøj med, fordi de havde en mistanke om at denne her mor stjal med armne og ben...................
Anmeld