3. dag i dagplejen/ 2.dag alene i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
0 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Bondepigen

Det har bare gået over al forventning.

Havde jo mere eller mindre forventet, at Emma ville blive ked af det, når hun opdagede hvor hun var. Men da vi kom ind overlod jeg hende til DP, og lagde nogle sutter til hende på dragkisten. Emma var ligeglad med at komme over til DP i stedet for mor, hun havde travlt med at skulle kigge på sutterne, så jeg smuttede lige så stille, da jeg havde sagt et hurtigt farvel.

Vi havde jo aftalt, at hun kun skulle være der ½ time i dag, da hun havde det så træls med at være der i går. Så da jeg hentede hende efter den halve time, græd hun godt nok lidt, da hun så mig. (Det kunne jo være hun var ked af, jeg kom og hentede hende ). Men hun havde det fint med at lige snakke og smile lidt inden vi skulle hjem. DP havde osse skiftet ble, da Emma havde lavet pøller, det var hun lidt i tvivl om der var gjort godt nok, da det var første gang, hun prøvede det. Men det sad fint.

Det var bare så dejligt, at høre at det var gået fint i dag. Og de andre børn er bare supersøde ved hende og vil hele tiden give hende legetøj. Så det er bare super.

Bagefter tog vi op og besøgte bedstefar, som var alene hjemme. Bedstemor er nemlig begyndt på en hel masse hobbyer. Men der var hun osse bare helt vildt aktiv og glad. Hun er altid glad, men at hun bare var så aktiv og "kravlede" rundt på gulvet helt vildt længe, det plejer hun ikke. Så tror faktisk det har været lidt en succesoplevelse for hende osse. Men nu er hun osse træt, hun har sovet i snart 3 timer.

I morgen har vi aftalt en time, og går det godt så ringer hun og så kan hun blive en halv time længere. Og går det skidt og hun skal hentes før, så gør vi det. For Emma er osse "tung" at slæbe rundt på, når hun er ked. Gipsen er ikke tung, men den gør det meget uhandy at bære på hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.