"Når jeg bliver gammel og mine sønner har fået kone, hus og børn, så vil jeg besøge hver af dem et døgn.
Jeg vil starte med, når jeg kommer, at smide mit overtøj i kurven til huer og vanter og stille skoene på spisebordet.
Før de går i gang med at tilberede en lækker middag til mig, vil jeg lægge mig på sofaen for at se en af de dvd'er, jeg har til gode. Indimellem vil jeg spørge om, hvad vi skal have og hvornår vi skal spise. Eller tale i telefon med mine venner.
Efter middagen vil jeg stille min egen tallerken oven på opvaskemaskinen for derefter at læse ugeblade.
Næste morgen, vil jeg gå i bad før de andre og jeg vil læge makeup og rigtig nusse om mig selv, mens de andre står og tripper for at komme til at tisse. De har nemlig kun eet badeværelse ;)
Naturligivs vil jeg lade det våde håndklæde ligge på gulvet sammen med mit snavsede undertøj.
Når de er taget på arbejde og posten kommer med dagens avis, vil jeg nyde at rode rundt i sektionerne og måske tage en af dem med mig.
Inden jeg går, vil jeg lade morgenbordet står uryddet, kyle teposen ned i vasken, træde ud af sutskoene midt på køkkengulvet, undlade at smide katten ud, lade alt lyset brænde og glemme at låse døren.
Så kan det være, at de kommer i tanker om, HVORFOR JEG VAR SÅ SATANS SUR, DA DE VAR PRÆ- OG TEENAGERS!"
Anmeld