Hej!
Idag er jeg lige præcis 9 mdr. gravid, og tøsen skulle gerne først melde sin ankomst om en 14 dages tid til en måned...
Jeg har det okay, pånær lidt rygsmerter og plukkeveer, og ja så selvfølgelig utålmodigheden, men sådan er det vel for alle, når man er så tæt på

Igår blev tasken til sygehuset pakket - hvis nu hun skulle komme lidt før. Jeg vil hellere være sikker og (nogenlunde) klar.
Og udover alt det her, så er jeg ved at bli´ sindsyg over mine naboer.
Naboen til højre for os renoverer hus lige nu; borer, hamrer, skrumler rundt med stilladser og lign.
Naboen skråt over for os, laver også hus. Han starter kl. 7 om morgenen med hans trykluftsbor.
Naboen over for os snakker vi dårlig nok med, fordi Paco, vores (muskel)hund en dag slentrede over til ham og ville hilse på. Der skete absolut ingenting, og vi sagde mange gange undskyld for det, men stadig ingen positiv reaktion på vores "vinken" og "godmorgen"

Så har vi endelig de nye naboer, lige inde ved siden af til venstre. De er lige akurat flyttet ind i mandags, og havde den sødeste hvalp med; en slædehund, sibirisk husky, hedder de ikke sådan? Nå, men den er ikke mere end max 12 uger gammel. Problemet med den eller dens ejere er, at de fra den ene dag til den anden har ladt den gå i en hundegård. Og de er selv taget på arbejde. Så den piber fra morgen til eftermiddag - det gjorde den hele dagen i går og lige nu piber den stadig...
Selvfølgelig skal de da ha´ en chance og jeg elsker altså hunde, men da mine hunde første gang skulle lære at være alene, tog vi det i etaper.
Vi har fundet det perfekte hus, skulle jeg selv mene. Lejet det gennem en boligforening; 100 kvm., 4 værelses, 4.000 kr. om måneden, kæmpe have, skov i baghaven, gåafstand til skole, købmand, strand osv. Alt inden for rækkevidde. Svigerfar bor 5 min. herfra, så vi kan "holde øje" med ham (er syg med hjertet), bor på en blind vej, så tøsen her i mig, kan cykle og boldre sig op og ned af gaden...
Og så har jeg sådan nogle trælse naboer. Jeg er ikke sart eller nogen ting. Folk må skam gerne larme - gør det da selv, når jeg slår græs, spiller højt musik under rengøringen, skændtes med manden (

), rytter ud i affald og lign., men det gør jeg jo ikke HVER DAG!
Jeg har ikke sagt noget til naboerne endnu, for vi har selv planer om at lave lidt på vores hus her (må vi godt for boligforeningen) og så er jeg måske lidt konfliksky...
Jeg vil helst ikke flytte herfra, men tror, vi bliver nødt til det, hvis de naboer aldrig blir´ færdig med at lave om på deres hus...?
Kaffe!!