Mine er også vaccineret, men jeg får delt vaccinerne, så de får dem adskilt. Og så får de dem når de er ældre end anbefalet.....:)
Fordi man er vaccineret, så er det altså ikke ensbetydene med at man ikke kan smittes, for det kan man godt blive!!! Men man har bedre chancer for ikke at blive det, men 99,9% garantien er der altså ikke.....
Dog er jeg også irriteret over at mæslinger er piske SÅ voldsomt op som det er. Jeg har haft mæslinger, min ældste søn har haft mæslinger (selvom han var MFR vaccineret!), og dette helt uproblematisk bortset fra mellemørebetændelse på begge ører. Man har valgt at trække få slemme tilfælde frem, og gøre sygdommen vildt frygtet;)
Lidt som hvis man gjorde det med influenza, tusinder bliver smittet, men man vælger at trække de 8 dødsfald frem og skræmme med dem.
Den har jeg ALDRIG fattet!!!:dry:
Men jo, de er alle sammen vaccineret og /revaccineret. Men dette mest fordi rejsen ofte går til steder i verden hvor der ikke er vaccinationsprogram. Ikke fordi jeg er bange for sygdommene, men fordi det ville være ærgeligt at få afbrudt ferien pga sygdom.
Anmeld