Jeg synes det er det rene svineri!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Mira0911

Igår sad jeg og snakkede med en fra vores vennekreds... Vi snakkede om tilbuds vare i butikkerne...

Vi var for nogen måneder siden i Kvickly... De havde et højtaler sæt på tilbud...
Vi tager derned og leder i butikken efter dem, men kan bare ikke finde dem.. Så kontakter vi en medarbejder.. Spørger ham om havde flere... Han ringer ud til lageret og høre, de skulle så komme hjem dagen efter.. Fint nok...

Vi kommer derned næste dag, får faktisk fat i den samme medarbejder - Spørger til det højtaler sæt...

Medarbejderen siger så at de får det slet ikke hjem..
Hmm... Så sagde jeg at så skulle de ikke sætte noget på tilbud, som de ikke får hjem...
Jeg ved godt at det ikke er  kvickly butikkerne der laver deres egen tilbudsavis...

Jeg blev faktisk lidt sur over det...

Andre der har oplevet sådan noget før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

CRS

Har hørt om det en del gange før, det skulle være en god måde at skaffe mange kunder i butikken...

Enten ved at lave super billige tilbud som man så ikke har alligevel, også køber kunden sikkert noget andet...

Eller også ved at lave et super tilbud hvor man så ikke har ret mange af den vare også køber kunden nok noget andet...

Også har varehuset tjent penge uanset hvad, det jo sjældent man går derfra uden at have købt noget overhovedet

Anmeld

2. september 2009

mariamiss6

ja det sker jævnligt..... og især sådan nogle som aldi, når de har store ting som pc'ere på tilbud. hvis de overhovedet får dem hjem, så har de kun 3....

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

LærkesFar skriver:

Har hørt om det en del gange før, det skulle være en god måde at skaffe mange kunder i butikken...

Enten ved at lave super billige tilbud som man så ikke har alligevel, også køber kunden sikkert noget andet...

Eller også ved at lave et super tilbud hvor man så ikke har ret mange af den vare også køber kunden nok noget andet...

Også har varehuset tjent penge uanset hvad, det jo sjældent man går derfra uden at have købt noget overhovedet

Vi købte så ikke noget andet....

Anmeld

2. september 2009

CRS

Dutte84 skriver:

Vi købte så ikke noget andet....

kan jeg godt forstå

Det bare sjældent tror jeg at folk de bare går igen, for når man nu er der kan man jo ligeså godt få købt det man nu mangler osv.

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

LærkesFar skriver:

kan jeg godt forstå

Det bare sjældent tror jeg at folk de bare går igen, for når man nu er der kan man jo ligeså godt få købt det man nu mangler osv.

Ja det er jo rigtigt....

Anmeld

2. september 2009

SaNiNa

uuuh det lyder lige som super best her hos os der er aldrig det de reklamere med og hvis de endelig har det ja så er det kun de gamle som får for de står jo i kø enden i åbner... og så har super best heller aldrig nogle vare på hylderne.

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

uuuh det lyder lige som super best her hos os der er aldrig det de reklamere med og hvis de endelig har det ja så er det kun de gamle som får for de står jo i kø enden i åbner... og så har super best heller aldrig nogle vare på hylderne.

Har selv arbejdet i en Superbest... Så ved hvordan det er...  Synes nu vi var gode til at bestille i ordenlige mængder, som vi vidste solgte godt...

Anmeld

2. september 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Har selv arbejdet i en Superbest... Så ved hvordan det er...  Synes nu vi var gode til at bestille i ordenlige mængder, som vi vidste solgte godt...

Det er de bestem ikke på hjallesevej her i odense og ørbækvej i svendborg... der er aldrig noget og pris skiltene passer ikke står ikke de rigtig steder... men handler der heller ikke mere for gider det ikke

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Det er de bestem ikke på hjallesevej her i odense og ørbækvej i svendborg... der er aldrig noget og pris skiltene passer ikke står ikke de rigtig steder... men handler der heller ikke mere for gider det ikke

Ja man oplever af og til at pris skiltene ikke er de steder de skal være...
så sjældent vi handler i Superbest...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.