Aldersforskel på dig og din partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

ano-vb

Min kæreste er er 11 år ældre end mig og tilmed 51, hvor jeg jo så kun liiiiige er blevet 40 (det er ikke så slemt). Min kæreste havde 2 børn fra et tidligere forhold og var ikke interesseret i at få flere, men ups da jeg smed pillerne og han glemte at tage forbehold, ja så har vi en lille skøn pige idag på 15 mdr. og forholdet? ja de holdt også til det. Børn holder en ung ikke sandt? Vi skal snart til at begynde i vuggestue og så bliver det spændende hvornår nogen spørger om vi er bedsteforældrene!! :-) i bund og grund er vi ligeglade og lykkelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

MetteNB-vb

Min mand er 4 måneder ældre, end jeg er, så vi må vist siges at være jævnaldrende. Selv om jeg ofte pointerer, at han er ældst......:silly:

Anmeld

23. april 2009

ano-vb

Fruen er to år yngre end mig. Jeg kan ikke mindes at den aldersforskel nogen sinde har betyder noget. Da vi mødte hinanden for maaaange år siden havde vi på mange måder forskellige erfaringer, så aldersforskellen var kun en lille ting i forhold til så meget andet. Vi var hhv 20 og 22 dag vi mødte hinanden, og 23 og 25 da vi blev gift. VI havde været gift i 12 år da vi fik et barn, og vi har 20 års bryllupsdag i år.

Anmeld

23. april 2009

Titte-vb

Jeg er 2 år, og 2 mdr. yngre end min kæreste, og det er der ikke noget problem over. Den anden dag, spurgte han om ikke jeg syntes hans måne var blevet mere tydelig, hvilken af dem sagde jeg så bare, for han har to!! Faktisk så synes jeg det er synd, at han i en forholdsvis ung alder begynder at tabe håret, men på den anden side, så har han haft de to måner i de snart 9 år vi har kendt hinanden, så når de ikke er blevet mere synlige, så går der jo nok nogen år før han rigtigt får måne........B)

Anmeld

23. april 2009

ano-vb

Min datters far og jeg har 12 år imellem os. Godt nok er vi gået fra hinanden nu, men jeg oplevede ikke alderen som et problem. Er nok mest til ældre mænd:P Gerne George Clooney haha:lol:

Anmeld

23. april 2009

ano-vb

Min mand er 15 år ældre end mig. Det har der aldrig været nogle problemer med. Men jeg må finde mig i at min datters fætre og kusiner er mellem 17 og 29 år ældre end hende, da min mand er efternøler og først er blevet far som 41-årig.

Anmeld

24. april 2009

ano-vb

Der er 7 års forskel på min kæreste og jeg. Det er bestemt ikke noget vi lægger mærke til. Vi joker dog lidt engang imellem med, at der faktisk kun er en alders forskel på 10 år imellem min kæreste og min mor:laugh:

Anmeld

17. august 2009

Davids_Mor-vb

Min forlovede er 13 år ældre end jeg. Men vi mærker aldrig til det,er total på bølgelænge,stort set med alt. Det er skønt :)

Anmeld

17. august 2009

Sofies mor-vb

Der er 18 år mellem min mand og jeg. Det har vi levet med i de 18 år vi har været gift :blink: så nej det giver os ikke problemer, dem finder vi andre steder :silly:

Anmeld

15. september 2009

tulle97-vb

Min mand er meget yngre end mig (synes han selv). I hvert fald de 7 mdr., hvor jeg er ældre end ham :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.